Anonym bruker Skrevet 15. mai 2016 #1 Skrevet 15. mai 2016 Vært kjærester i halvannet år. Vi bor ikke sammen og vi er kjærester de dagene og ukene vi ikke har barn. Vi har bare valgt å gjøre det slik, for å beholde gnisten og slippe dine, mine osv. Og det passer meg utmerket! Dessverre har det vært mye krangling i det siste, mye er min skyld fordi jeg kanskje uten å si det har begynt å få et ønske om å være mer sammen. Jeg vet jeg ikke egentlig innerst inne ønsker det, men av en eller annen dum grunn har jeg begynt å lure på om han kanskje ikke ser på meg som den rette siden han heller aldri lufter tanken om en mer permanent samlivsform. Og så surrer det rundt og plager meg. Latterlig ja jeg veit. Nå lurer jeg litt på å be ham om en timeout hvor vi avtaler å møtes om 4-5 uker igjen. Ikke fordi jeg skal ut og flørte med andre, men for å tenke litt gjennom hva vi egentlig ønsker ut av forholdet. Er det dumt? Og kan jeg liksom si at jeg fortsatt vil være kjærester men bare ikke ses? Er ikke egentlig redd han skal gå ut og finne en annen, men det er jo en risiko såklart. Samtidig tenker jeg at hvis han gjør det så hadde han vel gjort det uansett... Anonymous poster hash: d6291...dd7
Elsker livet Skrevet 15. mai 2016 #2 Skrevet 15. mai 2016 Hvorfor ikke si hva du tenker og føler? Ser ikke hvorfor en pause på 4-5 uker skal hjelpe deg når du egentlig ønsker å treffe han oftere, men ikke snakker om det.
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2016 #3 Skrevet 15. mai 2016 Synes det er veldig lite konstruktivt. Hva med å snakke med mannen? Anonymous poster hash: 7833d...263
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2016 #4 Skrevet 15. mai 2016 En pause blir heeeeeelt feil her altså, det blir det samme som å gjøre det slutt, og det er jo motsatt av det du ønsker. Du må jo bruke litt sjarm kvinne! Smør ham med godsaker og en flørtende tone, og så spør du ham om han har lyst til å flytte inn 😊 Anonymous poster hash: 21782...439
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2016 #5 Skrevet 15. mai 2016 Høres ut som noe jeg kunne gjort men gjett om jeg hadde angret etter jeg hadde sagt det! Det beste er bare å snakke om d. Men det er det vanskeligste også. Har også ny mann, og dt kommer stadig frem usikkerheter hos meg også hvor jeg tenker pause/dumping er en god ide. Han er veldig bra for meg og jeg er super forelsket i han og innerst inne vil jeg spole litt fremover, be han flytte inn, gifte seg og leve lykkelig ever after. Men det er komplisert for jeg er ikke klar for det. Vet ikke om jeg er klar for å være i et forhold en gang.. Usj vi er kompliserte 😳 Anonymous poster hash: 4972e...406
Superdolly Skrevet 15. mai 2016 #6 Skrevet 15. mai 2016 Er det virkelig noen over 15 år som driver med pauser i forholdet altså? Det er jo ikke det du ønsker. På tide å bli så voksen at man kan anerkjenne sine behov, si dem, og stå for det. Fortell ham hva du tenker, ønsker og trenger og se hva han sier.
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2016 #7 Skrevet 15. mai 2016 Synes det er helt feil løsning. Litt dramaqueen takter som menn sjelden responderer positivt på. Om ikke du har tenkt å flørte med andre kan du ikke kontrollere han. Anonymous poster hash: 594a7...d94
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2016 #8 Skrevet 15. mai 2016 Så barnslig. Hva med å prate sammen? Mannen er vel ikke tankeleser? Anonymous poster hash: 92841...163
SuperFries Skrevet 15. mai 2016 #9 Skrevet 15. mai 2016 Voksne tar ikke pause fra et forhold de frivillig har gått inn i. De snakker om sine tanker og følelser, eller velger å avslutte forholdet. Å ta en pause for å finne ut av hva du vil med et forhold som involverer 2 personer, er helt bakvendt.
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2016 #10 Skrevet 15. mai 2016 Såklart du kan be om en pause for å finne ut hva du vil med forholdet, i et sånt forhold dere er i. Men du må være forberedt på at det kan gå slik du skriver i hovedinnlegget. Rent personlig ville jeg ha snakket ut med han om det før jeg hadde tatt et så drastisk skritt. Anonymous poster hash: 54279...b51
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå