Gå til innhold

Babyjogger city mini


Anbefalte innlegg

Skrevet

Yey or nay? Er det bare enkjøpesentervogn?

 

Anonymous poster hash: 9c07b...763

Videoannonse
Annonse
Skrevet

👍

 

Anonymous poster hash: 73eb1...13f

Skrevet

Super. Men jeg ville valgt gt-versjonen.

Bedre dekk på den.

Skrevet

Kjøp GT-varianten. Den er fantastisk! Har brukt den som eneste vogn i over ett år, og vi bruker den hele tida for har ikke bil. Fin på snø osv også

 

Anonymous poster hash: 72bd3...999

Skrevet

Tusen takk 😊 HI

 

Anonymous poster hash: 9c07b...763

Skrevet

Velg gt. Den andre opplever jeg vanskelig å svinge med

 

Anonymous poster hash: 6cc9c...a42

Skrevet

Jeg har den vanlige og den er helt super dersom du skal bruke den steder der det er asfalt og inne på senter. Litt kronglete på grus men det går egentlig fint da du kan låse dekket.

 

Vi valgte uten luft etter å ha hatt flere vogner som punkterte. Ufattelig irriterende.

 

Anonymous poster hash: 3db49...9c7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...