Anonym bruker Skrevet 15. mai 2016 #1 Skrevet 15. mai 2016 Yey or nay? Er det bare enkjøpesentervogn? Anonymous poster hash: 9c07b...763
Serepta Skrevet 15. mai 2016 #3 Skrevet 15. mai 2016 Super. Men jeg ville valgt gt-versjonen. Bedre dekk på den.
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2016 #4 Skrevet 15. mai 2016 Kjøp GT-varianten. Den er fantastisk! Har brukt den som eneste vogn i over ett år, og vi bruker den hele tida for har ikke bil. Fin på snø osv også Anonymous poster hash: 72bd3...999
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2016 #5 Skrevet 15. mai 2016 Tusen takk 😊 HI Anonymous poster hash: 9c07b...763
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2016 #6 Skrevet 15. mai 2016 Velg gt. Den andre opplever jeg vanskelig å svinge med Anonymous poster hash: 6cc9c...a42
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2016 #7 Skrevet 15. mai 2016 Jeg har den vanlige og den er helt super dersom du skal bruke den steder der det er asfalt og inne på senter. Litt kronglete på grus men det går egentlig fint da du kan låse dekket. Vi valgte uten luft etter å ha hatt flere vogner som punkterte. Ufattelig irriterende. Anonymous poster hash: 3db49...9c7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå