Gå til innhold

Noen som har noen innspill ang mine ømme pupper? :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har nå hatt det i litt over 4 uker. Mensen kom som den skulle for 2 uker siden. Men puppene er like øm, de roer seg litt, men også er det tilbake til virkelig vonde pupper, jeg kan ikke være borti dem en gang :P Jeg tok en test i begynnelsen av uken, men den var negativ. Nå innbiller jeg meg at jeg har kreft :/

Anonymous poster hash: 91e38...8ff

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du har nok ikke kreft.

Mange får vondt i puppene en uke før eggløsning og en uke før mensen, dette blir vonde pupper nesten hele mnd, du skal se det er dette :)

Anonymous poster hash: 27975...b91

Skrevet

Du har nok ikke kreft.

Mange får vondt i puppene en uke før eggløsning og en uke før mensen, dette blir vonde pupper nesten hele mnd, du skal se det er dette :)

Anonymous poster hash: 27975...b91

Jeg kjenner kroppen min etter 36 år, og dette er absolutt ikke vanlig for meg..Jeg får gjerne litt ømme pupper noen dager før mensen, men da slipper det alltid når mensen kommer. Så da er det snakk om noen dager, nå er det snakk om en måned..Det er noe som ikke stemmer..

Skrevet

Jeg kjenner kroppen min etter 36 år, og dette er absolutt ikke vanlig for meg..Jeg får gjerne litt ømme pupper noen dager før mensen, men da slipper det alltid når mensen kommer. Så da er det snakk om noen dager, nå er det snakk om en måned..Det er noe som ikke stemmer..

Da ville jeg helt klart tatt en tur til legen.

Anonymous poster hash: 88d0f...885

Skrevet

Har sagt det før og sier det igjen. Ubalanse i hormonene

Anonymous poster hash: c1c01...341

Skrevet

Da ville jeg helt klart tatt en tur til legen.

Anonymous poster hash: 88d0f...885

Ja, kanskje, men jeg lurer sånn på hva det kan være. På en side vil jeg ikke fremstå som hysterisk, og på den andre siden er jeg redd for hva det kan være :P

Har sagt det før og sier det igjen. Ubalanse i hormonene

Anonymous poster hash: c1c01...341

Det er sikkert noe slikt, men hva betyr det? Hvorfor skjer det? :)

Skrevet

Dytt :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...