Anonym bruker Skrevet 14. mai 2016 #1 Skrevet 14. mai 2016 Har termin om et par uker, under 19 grader i stua, mannen hutrer - jeg KOKER! Svetter og bærer meg. Dette er jo ekstremt! Hvorfor blir man så varm? Sliter med å sove om natten, men kan jo ikke kreve at mannen sover i kjeledress og ørevarmere akkurat.. Har det sammenheng med mye vann i kroppen? Har svulmet ekstremt mye det siste. Anonymous poster hash: 73072...62f
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2016 #2 Skrevet 15. mai 2016 Du pumper jo blod for et annet menneske, så er ikke så rart at du er litt varmblodig Jeg gikk med jakka oppe hele vinteren Anonymous poster hash: a74e4...8a3
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2016 #3 Skrevet 15. mai 2016 Føler med deg! Hadde og termin om et par ukers tid, lå på sofaen og pusta og pesa mens mannen spurte om vi kunne lukke hagedøra snart! Heldigvis bestemte han seg for å komme til verden igår hold ut! Snart i mål! Anonymous poster hash: d39d1...ed8
❤lille stjerne❤ Skrevet 15. mai 2016 #4 Skrevet 15. mai 2016 Kroppen jobber jo ekstra, det er større blodvolum og hjertet slår hardere, du bærer mange kilo ekstra og kroppen er full av hormoner og væske.
<3 Legoland <3 Skrevet 15. mai 2016 #5 Skrevet 15. mai 2016 Det er pga progesteron øker i kroppen. Fra mens til egg er det østrogen som dominerer og da er du kaldere. Fra El til mens er det progesteron som dominerer og da stiger temp med ca en halv grad. Blir du gravid får du mer progesteron og temp stiger enda mer
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2016 #6 Skrevet 15. mai 2016 Vær glad du slipper være gravid i juli og august. Sommeren 2014 var dritvarm (30 grader) og jeg var gravid. Det var jævlig. Jeg hang på kjøpesenter med aircondition, satt på benk der stor deler av tida, eller tok kalde dusjer Anonymous poster hash: 17cfa...5dd
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2016 #7 Skrevet 15. mai 2016 Du blir så varm fordi du er blitt smellfeit selvsagt! Anonymous poster hash: 53781...53c
Pobie Skrevet 15. mai 2016 #8 Skrevet 15. mai 2016 I tillegg til alt som er nevnt over, produserer babyen sin egen kroppsvarme og, så du har innebygget varmeflaske
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå