Anonym bruker Skrevet 14. mai 2016 #1 Skrevet 14. mai 2016 Og gjør du alltid ditt beste? Jeg gleder meg til å gå på jobb hver eneste dag, og gjør det veldig bra. Sikkert fordi jeg elsker jobben min! Anonymous poster hash: 4bc6a...331
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2016 #2 Skrevet 14. mai 2016 Ja absolutt. Veldig glad i jobben min og veldig trygg på at det jeg gjør er bra. Anonymous poster hash: b1dd3...a11
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2016 #3 Skrevet 14. mai 2016 Ja, jeg er flink i jobben min. Trives godt, men å si jeg eksker den blir å dra det litt langt for min del 😆 Anonymous poster hash: 2ded4...9ad
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2016 #4 Skrevet 14. mai 2016 Helt middels. Noe får jeg til veldig bra, andre ting er jeg ikke fullt så god på, men det er en jobb hvor det er vanskelig å bli målt ... Anonymous poster hash: a2892...2fb
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2016 #5 Skrevet 14. mai 2016 Ja jeg er faktisk veldig flink i jobben min og går alltid inn for å gjøre alt så godt jeg kan. Får mye gode tilbakemeldinger. Så det er veldig trasig at jeg er så utrolig lei. Følte det slik lenge, at jeg har valgt feil yrke. Skulle ønske jeg gledet meg til jobb. Det har jeg aldri gjort.. Anonymous poster hash: 80c8d...5df
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2016 #6 Skrevet 14. mai 2016 ja, vil si jeg er det. Men er nå enda veldig ny og lærer nye ting hver eneste dag. Er så gøy å være med å utvikle noe elsker jobben min. Anonymous poster hash: 51805...324
Mrs. Kaizer Skrevet 14. mai 2016 #7 Skrevet 14. mai 2016 (endret) Ja, jeg tror det☺ Når pasienter kaller meg for engel og takker meg for at jeg er til, så må vel det bety at jeg gjør noe rett hvertfall. Gjør alltid mitt beste når jeg er på jobb, men føler av og til at jeg ikke strekker til og må reise hjem med dårlig samvittighet😒 Elsker jobben min som helsefagarbeider👍 Endret 14. mai 2016 av Me and my monkey
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2016 #8 Skrevet 14. mai 2016 Ja det er jeg - jobber med salg i detaljhandel. Og kundene mine liker meg også men det tror jeg er fordi jeg liker de, og det merker de! Elsker å gi god service, slår gjerne av en prat med kundenr (spesielt eldre mennesker. De er så herlige!) og selger med veldig god omsetning. :-) Anonymous poster hash: 848cd...5a4
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2016 #9 Skrevet 14. mai 2016 Ja, jeg elsker jobben min og jeg vet at jeg er veldig dyktig i det jeg gjør. Må alltid være fokusert, for hvis jeg ikke er det så kan jeg komme til å skade andre. Men det at jeg må være så fokusert er også litt godt. Til og med i perioder hvor livet ellers krangler så får jeg "fri" på jobb fordi jeg ikke kan gjøre jobben min uten å være fokusert på det jeg gjør. Da er det en fordel å elske det man gjør Anonymous poster hash: 15c65...684
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2016 #10 Skrevet 14. mai 2016 Ja, jeg er flink i jobben min. Jeg vet det selv, og alle resultater og tilbakemeldinger sier det samme. Vi har svært god kultur på arbeidsplassen min, og det er svært synlig i resultatene vi oppnår. Anonymous poster hash: 3bb4f...86a
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2016 #11 Skrevet 14. mai 2016 Ja jeg er veldig dyktig. Jobber som leder i en statlig virksomhet. Elsker jobben min, den er en viktig del av meg. Anonymous poster hash: 74c95...b1c
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2016 #12 Skrevet 14. mai 2016 Jeg er god på noe, og litt mindre god på annet. Jeg er minst god på det jeg skal gjøre mest, og best på det som egentlig ikke er utdannelsen min. Det vil si at jeg gjør en forskjell når det trengs som mest. Også er jeg helt god til det jeg gjør mest. Anonymous poster hash: cde06...a04
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2016 #13 Skrevet 14. mai 2016 Ja, jeg elsker jobben min og jeg vet at jeg er veldig dyktig i det jeg gjør. Må alltid være fokusert, for hvis jeg ikke er det så kan jeg komme til å skade andre. Men det at jeg må være så fokusert er også litt godt. Til og med i perioder hvor livet ellers krangler så får jeg "fri" på jobb fordi jeg ikke kan gjøre jobben min uten å være fokusert på det jeg gjør. Da er det en fordel å elske det man gjør Anonymous poster hash: 15c65...684 Jeg må bare tilføye en ting til. En av de tingene jeg også liker så godt med jobben min er at jeg aldri blir utlært. Jeg kan jobbe til jeg blir 100 år og aldri bli utlært - det gjør meg ydmyk overfor faget og de jeg jobber med. Det er også så godt å vite at jeg aldri vil trenge å kjede meg - hvis jeg ikke velger det selv. Men hvis den dagen kommer at jeg mister lysten til å lære mer, mister nysgjerrigheten for faget, da tror jeg at jeg er mer ferdig enn utlært, så da håper jeg at jeg har vett til å finne på noe annet Anonymous poster hash: 15c65...684
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2016 #14 Skrevet 14. mai 2016 Ja. Jeg er intensivsykepleier og jeg setter ære og samvittighet på å gjøre en best mulig jobb hver eneste dag! Anonymous poster hash: ff2d9...952
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2016 #15 Skrevet 14. mai 2016 Jeg må bare tilføye en ting til. En av de tingene jeg også liker så godt med jobben min er at jeg aldri blir utlært. Jeg kan jobbe til jeg blir 100 år og aldri bli utlært - det gjør meg ydmyk overfor faget og de jeg jobber med. Det er også så godt å vite at jeg aldri vil trenge å kjede meg - hvis jeg ikke velger det selv. Men hvis den dagen kommer at jeg mister lysten til å lære mer, mister nysgjerrigheten for faget, da tror jeg at jeg er mer ferdig enn utlært, så da håper jeg at jeg har vett til å finne på noe annet Anonymous poster hash: 15c65...684 Denne tilføyelsen kunne jeg også skrevet! Anonymous poster hash: 3bb4f...86a
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2016 #16 Skrevet 14. mai 2016 Ja det håper jeg virkelig! Ellers kan det gå riktig galt. Jeg trives med jobben, men den kan være svært tøff og krevende til tider. Signerer anonym over, jeg blir aldri utlært i jobben og lærer noe nytt hver eneste dag. Det er utrolig givende og slitsomt på samme tid. Anonymous poster hash: a0e1b...346
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2016 #17 Skrevet 15. mai 2016 Jeg har i over 20 år fått tilbakemeldinger på at jeg gjør en god jobb. Jeg er samvittighetsfull og jeg ser lengre enn bare "min" del av oppgavene. Jeg har vært i mange ulike yrker og har alltid fått samme tilbakemelding. Anonymous poster hash: c3a96...a8d
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2016 #18 Skrevet 15. mai 2016 Jeg er ganske flink i jobben min. Jeg vet at jeg har vært bedre før, og det sliter litt på meg. Jeg vil finne tilbake til motivasjonen og 'driven' jeg hadde da. Nå slutter jeg der snart, så det kan nok være derfor.... Anonymous poster hash: 4dcde...5fd
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2016 #19 Skrevet 15. mai 2016 Ja, jeg er flink i jobben min, og er løsningsorientert. Når det er sagt er det nok snart på tide å skifte beite, fordi jeg har vært på samme sted i veeeeeldig mange år, og kjenner at det er på tide å møte litt nye utfordringer for å holde motivasjonen oppe 😊 Anonymous poster hash: 75c2b...9e3
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2016 #20 Skrevet 15. mai 2016 Ja. Jeg er god i jobben min. Dessverre gjør jeg ikke alltid mitt beste. Men jeg gjør det beste jeg kan innenfor rammene til arbeidsdagen. Jeg er lærer, og virkelig elsker jobben min. Men noen ganger skulle jeg ønske at jeg hadde jobbet noen år før barna mine kom, slik at jeg kunne ha fått gjort mitt beste i jobben konstant. Men samtidig så tenker jeg at det å ha småbarn hjemme som hindrer meg i å jobbe så mye, kanskje er en god ting. Hver undervisningsøkt trenger ikke å være laget av en helgepappa, elevene trenger hverdager også. Men jeg tenker at om noen år, da jeg har fått prøvd ut ulike opplegg i ulike klasser, så har jeg kanskje potensiale til å bli en strålende lærer. Jeg er definitivt på rett plass yrkesmessig. Og er så glad for tilfeldighetene som førte meg dit. Anonymous poster hash: 63c8b...1d4
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2016 #21 Skrevet 15. mai 2016 Ja jeg er god! Og jeg har lav selvtillit 😂 Jeg får daglig tilbakemeldinger på at jeg er dyktig. Vokser litt i selvtilliten hver dag egentlig 😉 Anonymous poster hash: 094b6...510
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå