Gå til innhold

Både lei meg og sur ikveld.... Har jeg lov til det??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hele uken har mannen hatt besøk av kompis på kveld og de har holdt seg i kjelleren etter at barna har sovnet. Hver dag etter jobb har han arbeidet med prosjekt ute m huset og alt av middag, oppvask og barn har jeg tatt. Det er helt greit. Men hver kveld har han sittet oppe til langt på natt. Ikke hjulpet til med barna på natten heller eller morgen da han begynner kl 7 på jobb .

Så ikveld så jeg frem til en kveld med bare oss to ettertanke barna er sovnet. Lille på seks mnd hylte i over en time pga magevondt, litt feber men mannen var ikke å se. Han hadde lagt seg til å sove med femåringen og sover enda. Alt av oppvask og styr stod igjen her og jeg har nettopp landet i sofaen. I natt la han seg kl 3 etter besøket. Baby hylte flere ganger og jeg var mer oppe enn i seng så eldste i det minste skulle få sove.

Men ikveld er jeg både lei meg og sint.... Føler meg ufattelig ensom ...

Anonymous poster hash: f0e96...50b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kommunikasjon... snakk med han

Anonymous poster hash: de693...aef

Skrevet

Men snakker du med han?

Selv om det burde vært unødvendig er det noen som må ha en samtale om det.

Vekk han stille og rolig nå. Si du er sliten. Spør han om han ikke ser det. Spør han om han ikke syns dette er litt skjevt fordelt. Krev svar. Krev bedring.

Har baby selv på 10 mnd. Sover utrolig dårlig og et skolebarn. Det er mye jobb og krevende tid.

Anonymous poster hash: 8ab85...e0d

Skrevet

Jeg sa det senest idag, at jeg er sliten og at jeg trenger han mer på banen her. Sier d så tydelig som det går an. Kommer ikke på flere måter å si det på.

Anonymous poster hash: f0e96...50b

Skrevet

Slutt for guds skyld å rydde opp etter han!!! Vekk han i morgen og gi babyen i fanget.

Hvis han ikke forstår direkte tale må du vise han med handling hva som skal gjøres

Anonymous poster hash: 146b8...f92

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...