Gå til innhold

Altså .... Er det galt ...


Anbefalte innlegg

Skrevet

Å ha sex med en jente når man er i ett langvarig forhold ... Ingen følelser ... Jeg veit er galt .. Men kunne det være noen sjanse for at det er litt lov ?!

 

Anonymous poster hash: bac2d...e05

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Håper du mener dame og ikke jente.

 

Anonymous poster hash: dbd67...e47

Skrevet

Er utroskap.

 

Anonymous poster hash: 74213...c5e

Skrevet

Nei, det er ikke litt lov.

 

Anonymous poster hash: 523bf...835

Skrevet

Å være utro er jo ikke greit om du er i et forhold hvor dere har lovet hverandre troskap....

 

Regner ikke med dere har et åpent forhold siden du spør på denne måten?



Anonymous poster hash: b562f...a7e
Skrevet

Hadde du syntes det var litt lov at mannen din lå med en gutt? Det hadde vært null problem for deg? Ingen problem å ha sex med mannen etterpå?



Anonymous poster hash: 0e046...2aa
Skrevet

Mannen din er vel den eneste som kan svare på det..

 

Anonymous poster hash: 4dccb...277

Skrevet

Jeg veit godt at det ikke er lov ;) men lysta er der for det ;) men ville aldri gjort det mot han :)

 

Anonymous poster hash: bac2d...e05

Skrevet

Håper du mener dame og ikke jente.

 

Anonymous poster hash: dbd67...e47

Pleie man si dame sex altså ;) men selvsagt mente jeg voksen dame, altså to damer sammen ,

 

Anonymous poster hash: bac2d...e05

Skrevet

Mannen min vil at jeg skal ha jentesex og han vil se på...

 

Anonymous poster hash: 2c324...20b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...