Anonym bruker Skrevet 14. mai 2016 #1 Skrevet 14. mai 2016 Oppdaget i dag en kul på innsiden av de ytre kjønnsleppene. Den er på størrelse med en ert, ses ikke fra utsiden men kjennes godt. Er det noe vanlig eller noe jeg bør ta opp med legen? Anonymous poster hash: 76c52...1e9
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2016 #2 Skrevet 14. mai 2016 Kan være inngrodd hår? Anonymous poster hash: 8f3e5...e14
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2016 #3 Skrevet 14. mai 2016 Tett talgkjertel? Du kan prøve og klemme litt forsiktig på den hvis ikke det gjør at for vondt. Anonymous poster hash: 4cd7f...c65
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2016 #4 Skrevet 14. mai 2016 Jeg får det av og til, pleier ikke å gjøre noe med dem og de forsvinner av seg selv på et par dager. Anonymous poster hash: b701c...bdd
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2016 #5 Skrevet 14. mai 2016 Har ikke hår akkurat der, er liksom akkurat på de våte delen liksom Tenkte evt kvise, men kan man få det der? Føler meg utrolig dum som spør men aldri opplevd før Har tittet med speilet og huden ser litt mer glansfull akkurat der den kulen er liksom Kan prøve å klemme litt og se ja Anonymous poster hash: 76c52...1e9
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2016 #6 Skrevet 14. mai 2016 Kan være kvise. Har hatt det før. Anonymous poster hash: dae0d...d65
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2016 #7 Skrevet 14. mai 2016 Har hatt det et par ganger i livet. Ikke forsvunnet av seg selv. Bare blitt vondere i løpet av noen dager. Når jeg har gått lenge nok med en øm kul som kjennes uansett om jeg sitter, står eller går, har jeg klemt den ut. Sinnsykt vondt å klemme, den har jo ingen "gul topp", slik som kviser, men slutter å være vondt det øyeblikket jeg får klemt det ut. Anonymous poster hash: 12aae...191
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2016 #8 Skrevet 14. mai 2016 Satte meg ned på gulvet med speil og ekstra lys og tittet. Kjennes faktisk ut som enten to kuler eller en veldig stor. Klemte litt på den, ganske vondt men så begynte det plutselig å komme. Kom ikke mye så tror den er litt underjordisk , altså at det er en skikkelig kvise. Lurer på om den nå går vekk av seg selv eller blir enda større / bedre å klemme i morgen. Men var en tydeligvis kvise ting som kom ut. Sånn gulaktig væske. Beklager detaljene altså. Har ingen jeg kan snakke med om sånn heller :/ Anonymous poster hash: 76c52...1e9
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2016 #9 Skrevet 15. mai 2016 Satte meg ned på gulvet med speil og ekstra lys og tittet. Kjennes faktisk ut som enten to kuler eller en veldig stor. Klemte litt på den, ganske vondt men så begynte det plutselig å komme. Kom ikke mye så tror den er litt underjordisk , altså at det er en skikkelig kvise. Lurer på om den nå går vekk av seg selv eller blir enda større / bedre å klemme i morgen. Men var en tydeligvis kvise ting som kom ut. Sånn gulaktig væske. Beklager detaljene altså. Har ingen jeg kan snakke med om sånn heller :/ Anonymous poster hash: 76c52...1e9 Jøsses! Du trenger ikke å snakke med noen. Du har en kvise! Anonymous poster hash: 6ecf7...932
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2016 #10 Skrevet 15. mai 2016 Jøsses! Du trenger ikke å snakke med noen. Du har en kvise! Anonymous poster hash: 6ecf7...932 Når man aldri har hatt kvise der nede før og ikke viste at det var kvise så må man få lov å spørre noen ? Anonymous poster hash: 76c52...1e9
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2016 #11 Skrevet 15. mai 2016 Har hatt det et par ganger i livet. Ikke forsvunnet av seg selv. Bare blitt vondere i løpet av noen dager. Når jeg har gått lenge nok med en øm kul som kjennes uansett om jeg sitter, står eller går, har jeg klemt den ut. Sinnsykt vondt å klemme, den har jo ingen "gul topp", slik som kviser, men slutter å være vondt det øyeblikket jeg får klemt det ut. Anonymous poster hash: 12aae...191 Skulle bare sjekke, satt med speiel og klemte så vidt, og der kom det ut masse. I dag var den på størrelsen med en hasselnøtt så vokst mye i natt Anonymous poster hash: 76c52...1e9
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2016 #12 Skrevet 15. mai 2016 Hatt mange slike.. Verre på indre kjønnslepper sier jeg bare! Blir vondt før de blir så store, kanskje 2 mm. Du må bare prøve å stikke hull og klemme ut alt selv. Stikk fra annen vinkel hvis det ikke kommer mer. Kanskje noe er tykkere i konsistens, og at hullet blir for lite. Vask deg ofte i dagene som kommer. Rens med noe hvis du har. Hos legen er det ingen kjære mor og de duller ikke. Er den betent hjelper ikke bedøvelsen særlig heller. Leen klemmer hardt og brutalt.(mannen min har hatt på testiklene flere ganger og har måttet dra på legevakta - forskjellige leger hver gang, utrolig smertefullt!) Anonymous poster hash: 2562c...d6d
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2016 #13 Skrevet 15. mai 2016 Hatt mange slike.. Verre på indre kjønnslepper sier jeg bare! Blir vondt før de blir så store, kanskje 2 mm. Du må bare prøve å stikke hull og klemme ut alt selv. Stikk fra annen vinkel hvis det ikke kommer mer. Kanskje noe er tykkere i konsistens, og at hullet blir for lite. Vask deg ofte i dagene som kommer. Rens med noe hvis du har. Hos legen er det ingen kjære mor og de duller ikke. Er den betent hjelper ikke bedøvelsen særlig heller. Leen klemmer hardt og brutalt.(mannen min har hatt på testiklene flere ganger og har måttet dra på legevakta - forskjellige leger hver gang, utrolig smertefullt!) Anonymous poster hash: 2562c...d6d Takk for skikkelig svar Hva kan jeg rense med? Ja er veldig vondt men kjenner at det sitter mye verk inni der, men får ikke ut mer. Kommer bare væske liksom I sted var det sånn skikkelig tykk væske, som en moden kvise/ verk. Gjør vondt å gå, sitte osv pga den kommer i konstant klem Anonymous poster hash: 76c52...1e9
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2016 #14 Skrevet 15. mai 2016 Kanskje det er bartholinitt? Det har jeg hatt noen ganger. Det ble sinnsykt smertefullt til slutt, og jeg måtte dra til legevakten. Der skar de den opp og tømte den. Google det. Hvis du tror det er det, ville jeg tatt en tur til fastlegen før det blir for ille. Min ble så stor som en valnøtt før jeg gjorde noe 😬 Anonymous poster hash: fe76f...4bc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå