Gå til innhold

Hæ? Autralia med i Grand prix?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er ikke dette for europeiske land da ? Eller er det noe jeg har gått glipp av ? 

Om Australia vinner blir det jo rimelig langt for deltagerne å reise til neste år... 

Anonymous poster hash: 3f1fe...000
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Godt trolleforsøk.

Anonymous poster hash: 8fb08...949

Skrevet

Australia fikk være med i anledning av 60års jubileumet. Om de vinner må de velge ut et land i Europa som skal arrangere til neste år

Anonymous poster hash: 7bd10...09b

Skrevet

Leste et sted at Australia var gærne etter grand prix og at de derfor ble invitert til å være med i fjor siden grand prix hadde jubileum. Og siden de gjorde det så bra får de muligheten i år igjen. Men dersom Australia vinner må de arrangere det i en europeisk by 😊

Anonymous poster hash: 86ac0...bcc

Skrevet

Godt trolleforsøk.

Anonymous poster hash: 8fb08...949

Er jeg troll fordi jeg ikke har fått med meg dette?

Sangen heter Sound of silence og er en forhåndsfavoritt.

Hi

Skrevet

Er jeg troll fordi jeg ikke har fått med meg dette?

Sangen heter Sound of silence og er en forhåndsfavoritt.

Hi

Kanskje du kan tenke deg til en viss relasjon mellom Australia og Europa? Hvis du tenker godt etter? Eller googler hvem som er dronning?

Anonymous poster hash: 059d7...fe7

Skrevet

Australias overhode er dronning elizabeth av england.....ergo det går under storbritania, og europa

Anonymous poster hash: a8772...edc

Skrevet

Australias overhode er dronning elizabeth av england.....ergo det går under storbritania, og europa

Det har ingenting med det å gjøre

Skrevet

Jepp, på same måte som Bermuda, Canada, Jamaica, Papua Ny-Guinea, Salomonøyene  osv.  Det kan bli lange avstemmingsseansar etterkvart!

Skrevet

Leste et sted at Australia var gærne etter grand prix og at de derfor ble invitert til å være med i fjor siden grand prix hadde jubileum. Og siden de gjorde det så bra får de muligheten i år igjen. Men dersom Australia vinner må de arrangere det i en europeisk by Anonymous poster hash: 86ac0...bcc

Vi var i Australia på denne tiden i fjor, og var ganske overrasket over at Australia plutselig var deltaker! Men ja, de er gærne etter Eurovision.

Anonymous poster hash: fe69d...0c1

Skrevet

Australias sang var kjempefin, med en GOD sanger!!

Men hvis de vinner, må de arrangere neste års finale i samarbeid med et europeisk land. Vil vel tippe at det i så fall blir Storbritannia.

Anonymous poster hash: 17b68...db5
Skrevet

At Australia er et land med mange imigranter og stor interesse for Mpg har lite med dronning Elizabeth å gjøre

Neeeeeeei, men kanskje det er et hint om hvor imigrantene kommer fra... Som en puslespillbrikke til de som ikke kunne skjønne sammenheng mellom Australia og Europa.

Skal vi ta en bit om Israel samtidig?

Anonymous poster hash: 059d7...fe7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...