Gå til innhold

Jeg jobber med datteren til sjefen og...

Anbefalte innlegg

Skrevet

det fungerer svært dårlig. Sjefen og datteren er veldig gode venner og klarer ikke å holde forholdet mellom dem profesjonelt når de er på jobb. Jeg kan ikke fortelle noe til sjefen for da vil hun fortelle det videre til datteren og omvendt. Jeg er er mellomleder og lederen til datteren, men hun løper og sutrer til moren med en gang noe ikke går hennes vei og så får jeg tilsnakk av moren etterpå. Noen som har vært borti lignende? Jeg føler at dette er et håpløst tilfelle og at jeg enten må holde ut (det orker jeg ikke) eller slutte.

Anonymous poster hash: ef85b...4b7

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Finnes det en leder over lederen du kan snakke med eller verneombud? Høres ikke bra ut...

Endret av Fullrulle86
Skrevet

Er det en familiebedrift?

Anonymous poster hash: 44144...847

Skrevet

Der tror jeg du dessverre vil kjempe en fånyttes kamp. Jeg hadde begynt å se meg om etter en ny jobb.

En venninne av meg fikk sjefens datter som medarbeider under seg. Der sa sjefen klart og tydelig fra til både datteren og min venninne at jobb var jobb og privatliv var privatliv. Han fortalte også min venninne at han hadde snakket med datteren før hun fikk begynne med, og at hvis hun ikke gjorde jobben, sluntret unna eller ikke oppførte seg så ville han ha beskjed fra andre på samme måte som om hun var hvilken som helst annen ansatt.

Der fungerte det supert, alle var profesjonelle. Men slik det er hos dere, Hi, det hadde jeg ikke orket!

Anonymous poster hash: 4c4f5...5ab
Skrevet

Takk for tilbakemelding. Det er ikke en familiebedrift, men en privat bedrift der sjefen min er høyeste sjef. Dere bekrefter det jeg frykter, at jeg bare må se meg etter ny jobb... Det er så få ansatte og vi jobber så tett sammen at jeg ikke orker dette stort mer.

Anonymous poster hash: ef85b...4b7

Skrevet

Jeg har jobbet med barn av sjefer flere ganger, og i alle tilfellene har jeg fått beskjed om at disse skal behandles minst like strengt som alle andre - og jeg må ikke nøle med å sette dem på plass. 

Din leder bryter taushetsplikten, og det er ikke greit på noen måte. Dette hadde ikke jeg orket. 

Anonymous poster hash: dc1cc...6db

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...