Gå til innhold

Er iphone tungvint?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har så lyst til å prøve :)

Anonymous poster hash: 6d8d5...668

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes iphone er lettere enn android :) 

Skrevet

Min bestemor på 82 får til å bruke det. Hun er ikke spesielt teknisk anlagt. Så jeg tenker kan hun, kan alle ;)

Iphone er veldig brukervennlig etter min mening.

Anonymous poster hash: 01a5d...5a4

Skrevet

iPhone og Apple-produkter generelt scorer altid høyest på brukervennlighetsundersøkelser, kundetilfredshetundersøkelser, lojalitetsundersøkelser(vil du kjøpe det samme neste gang?) og lav feilrate.

Finnes ikke tryggere kjøp.

Anonymous poster hash: 7ec77...292

Skrevet

Jeg skjønner ikke Apple. Jeg synes det virker skrekkelig tungvint, og liker dessuten ikke bindingen til iTunes. Jeg "elsker" Android.

Anonymous poster hash: e2f54...e2d

Skrevet

Jeg syns iphone er vanskeligere enn android, men forstår jo at jeg er ganske alene om det. 

Gjest Hercule Poirot
Skrevet

Jeg syns iphone er vanskeligere enn android, men forstår jo at jeg er ganske alene om det.

Neida, du er ikke alene! Android er selvforklarende og kjempeenkelt, iPhone er tungvint. Så lenge jeg kan velge selv, så blir det Android på meg.

Skrevet

Jeg var utrolig glad i android når jeg hadde det. Etter iPhone er den en lidelse(😂) å trykke på android. Men synes android har mye flere valg, det var derfor jeg likte den så godt. Men man glemmer raskt.

Hadde ikke gjort noe om neste ble android egentlig, tar bare noen timer å sette seg inn i grensesnittet.

iPhone er enkel, for enkle mennesker ;)

Anonymous poster hash: 5de27...a93

Skrevet

Jeg og tre barn vil ikke ha noe annet enn iphone. Mann og ett barn skal aldri ha iphone. Mannen hadde, men han likte den absolutt ikke. Han syns den var fryktelig tungvind, noe jeg ikke skjønner hvorfor. Men det er nok smak og behag.

Jeg har iphone og ipad, det samme har to unger. Vi kan ordne bilder, musikk osv over til hverandre uten problemer. Kjøper jeg musikk, kan ungene logge seg inn som meg og laste den ned til seg seg og omvendt.

det er nok smak og behag. Enten så liker du det ikke eller så klarer du deg ikke uten. Jeg får helt hetta når jeg må bruke android tlf på jobb, for meg er det fryktelig tungvindt.

Anonymous poster hash: f66bb...bcd

Skrevet

Jeg hadde android lenge. Har nå iPhone og vil aldri bytte! Myyyye lettere!!!

Anonymous poster hash: b7772...ee8

Skrevet

Jeg skulle aldri ha smarttelefon fordi jeg ikke skjønte noe av det og sliter med å sette meg inn i nye ting. Kjøpte iphone til slutt likevel, og det gikk jo lekende lett. :P Har ikke prøvd noe annet da, så har ikke noe å sammenligne med.

Anonymous poster hash: af283...66e
Skrevet

Hva er forskjell på android og iphone?

Anonymous poster hash: 3100e...0ba
Skrevet

Altså, fra min gutt var 1-2 år har han kunnet bruke Iphone. Sier kanskje litt... Nå har han sin egen ipad han har full kontroll over, han er 5 år. Vil han bruke telefonen min låser han opp selv, kan skrive meldinger (kan ikke lese og skrive enda, men vet hvordan man gjør det!), finner frem, kan ringe med den, åpner apper, osv. 

Han får en egen Iphone nå til skolestart (ikke en ny og ikke den nyeste såklart). 

Forskjellen mellom android og iphone er operativsystemet. Jeg går aldri tilbake for å si det sånn.. Skjønner ikke en dritt av androidetelefoner! 

Vi har forreste "alt" fra Apple. Telefon, tv-boks, router, mac, ipad, osv. Er storfornøyd! Brukervennligheten er jo et av Apples sterkeste kort. 

Anonymous poster hash: 79378...fe3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...