Anonym bruker Skrevet 14. mai 2016 #1 Skrevet 14. mai 2016 Var det kumelk eller laktose,og hvordan fant dere det ut? Hvilke plager fikk babyen? Anonymous poster hash: c66f9...8e9
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2016 #2 Skrevet 14. mai 2016 Ekstreme smerter, enormt dårlig søvn ( våknet hver halve time hele natten), sov ikke på dagen, slimete avføring. Anonymous poster hash: 43fc8...d56
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2016 #3 Skrevet 14. mai 2016 Kumelkprotein forresten. Bruker neocate. Barnet har flere allergier i tillegg Anonymous poster hash: 43fc8...d56
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2016 #4 Skrevet 14. mai 2016 Slimete avføring med blod i, eksem. Ikke magevondt. God nattesøvn. Kan det likevel være melka? Anonymous poster hash: c66f9...8e9
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2016 #5 Skrevet 14. mai 2016 Merkelig avføring, grågrønn leireaktig Nuppete utslett, spesielt i underlivet Veldig urolige netter pga magevondt. Reagerer ikke på laktose. Henvist til sykehuset, men legen der skjønte ikke helt hvorfor vi kom og såg ikke poenget med å teste henne videre om bare magevondt var den verste reaksjonen Jeg reagerer på melk selv, antageligvis melkeprotein (funnet ut av meg selv i voksen alder), så det er nærliggende å tro det er det dattern min også reagerer på. Anonymous poster hash: 7777b...6d6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå