Anonym bruker Skrevet 14. mai 2016 #1 Skrevet 14. mai 2016 I natt har den kasterte hannkatten min født 3 kattunger i sofaen. Jeg forstår ingen verdens ting, det er en omplasseringskatt som skal være kastert! Jeg har prøvd å få tak i veterinæren som kasterte den uten å lykkes, jeg får prøve igjen på onsdag. Jeg har ringt rundt til venner og familie og fortalt hva som har skjedd, og de fleste tror at dyrlegen må ha blingset med kjønnet. Foreldrene min sin katt døde nylig så de ønsket seg to nye katter og en venninne ville gjerne ha en, så de er heldigvis sikret gode hjem. Kan jeg kreve at dyrlegen steriliserer det som åpenbart er en hunnkatt gratis etter en slik feil?! Anonymous poster hash: 48894...1e5
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2016 #2 Skrevet 14. mai 2016 Tror nok helst du kun kommer noen vei det du har fått den . Var det dyrebeskyttelsen ? Anonymous poster hash: 1285f...df5
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2016 #3 Skrevet 14. mai 2016 Har du seriøst ikke oppdaget at katten var en hunnkatt??? Anonymous poster hash: 78655...8fa
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2016 #4 Skrevet 14. mai 2016 Det finnes tokjønnede katter, jeg har hørt om dette før. Hannkatt som også har livmor, da kan kastreringen at hann-delen være vellykket, men så er det jammen en livmor der også Se her: http://www.nrk.no/buskerud/kastrert-hannkatt-fodte-seks-unger-1.6320646 Anonymous poster hash: 9b070...514
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2016 #5 Skrevet 14. mai 2016 I natt har den kasterte hannkatten min født 3 kattunger i sofaen. Jeg forstår ingen verdens ting, det er en omplasseringskatt som skal være kastert! Jeg har prøvd å få tak i veterinæren som kasterte den uten å lykkes, jeg får prøve igjen på onsdag. Jeg har ringt rundt til venner og familie og fortalt hva som har skjedd, og de fleste tror at dyrlegen må ha blingset med kjønnet. Foreldrene min sin katt døde nylig så de ønsket seg to nye katter og en venninne ville gjerne ha en, så de er heldigvis sikret gode hjem. Kan jeg kreve at dyrlegen steriliserer det som åpenbart er en hunnkatt gratis etter en slik feil?! Anonymous poster hash: 48894...1e5 😂 Anonymous poster hash: 5fde6...a7f
Tyra79 Skrevet 14. mai 2016 #6 Skrevet 14. mai 2016 Uff, unnskyld, men nå lo jeg litt! Så bra at kattungene får gode hjem! Du er en god og ansvarlig katteeier!
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2016 #7 Skrevet 14. mai 2016 Det er ikke første gang jeg har hørt om det. Vet om minst 3 andre tilfeller. Så katten kan nok være kastrert "riktig" men også ha livmor som ei annen sier her. Akkurat det er vel ikke så enkelt å oppdage før et evnt kull kommer. Grattis med kattunger. Og må nok stå for steriliseringen selv ja. Anonymous poster hash: 06d08...5eb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå