Anonym bruker Skrevet 14. mai 2016 #1 Skrevet 14. mai 2016 Jeg hadde eggløsning igår/natt! Å hadde sex imårrest hvor mannen ikke klarte å holde seg! Funker det å ta en angrepille nå?! Jeg har gått på p-piller, men ble syk av de, så fikk beskjed om å gå 3 mnd uten noe før jeg skal sette inn spiral. Dette leder meg til neste spm! Jeg tok angrepille forrige mnd og, er det farlig?! Har hørt man ikke skal ta mer enn så så mange angrepiller iløpet av sitt liv pga det ene og andre, men vet ikke om det stemmer. Takk for svar! Anonymous poster hash: fc760...a1f
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2016 #2 Skrevet 14. mai 2016 Jeg hadde eggløsning igår/natt! Å hadde sex imårrest hvor mannen ikke klarte å holde seg! Funker det å ta en angrepille nå?! Jeg har gått på p-piller, men ble syk av de, så fikk beskjed om å gå 3 mnd uten noe før jeg skal sette inn spiral. Dette leder meg til neste spm! Jeg tok angrepille forrige mnd og, er det farlig?! Har hørt man ikke skal ta mer enn så så mange angrepiller iløpet av sitt liv pga det ene og andre, men vet ikke om det stemmer. Takk for svar! Anonymous poster hash: fc760...a1f Har du lest pakningsvedlegget? Anonymous poster hash: 55444...ba7
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2016 #3 Skrevet 14. mai 2016 Hvis du ikke vil bli gravid nå må du vel bare ta en angrepille. Sjansen er vel rundt 25% hvis du har eggløsning nå (litt usikker på proseenten). Men det sies vel at har man tatt angrepille mange ganger kan det redusere sjansen for å bli grvaid senere. Jeg vet ikke hvorfor eller i hvilken grad det stemmer. Kanskje du kan ringe et apotek og få råd? Og så må du få mannen til å bruke kondom! Han kan jo ikke forvente at du skal ta angrepille hver mnd! Anonymous poster hash: 8dedf...ce6
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2016 #4 Skrevet 14. mai 2016 Takk for svar. Noen flere som vet noe om dette rundt angrepiller? Hi Anonymous poster hash: fc760...a1f
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2016 #5 Skrevet 14. mai 2016 Angrepillen fungerer vel på den måten at den skal hindre eggløsning. Har du altså allerede hatt eggløsning, funker den nok dårlig dessverre. Anonymous poster hash: 33bd0...9c5
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2016 #6 Skrevet 14. mai 2016 Ta den så tidlig som mulig men senest innen 72 timer. Anonymous poster hash: 00fe0...c25
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2016 #7 Skrevet 14. mai 2016 Ps, hvorfor bruker dere ikke kondom egentlig? Anonymous poster hash: 33bd0...9c5
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2016 #8 Skrevet 14. mai 2016 Venninnen min hadde sex en lørdag (natt til søndag) hadde eggløsning søndag.. Tok angrepille 09.45 på mandag altså ca 30-timer etter samleie, og en til tirsdag og en til onsdag.... Ble gravid... Angrepille fungerer slik at den utsetter eggløsning, hvis eggløsning allerede har funnet sted og egget blir befruktet så blir du gravid. Men det er ikke alltid egget fester seg. Hvis du blir gravid har du to valg, beholde eller fikse det på sykehuset. Anonymous poster hash: 580bc...139
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå