Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som har erfaring med det? I forb med fødsel, altså.

Anonymous poster hash: eb092...7f6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er du den samme dama som spammet ned forumet med tråder om akkurat dette for én måned siden?

Om du fremdeles er like redd for ruptur etter KS sist, så snakk med jordmor/gynekolog/fødselslege!

Anonymous poster hash: d80df...43e

Skrevet

Det vil jeg tro er få som kan svare deg på, da sjansen for at det blir fatalt er overhengende stor...

Anonymous poster hash: 23a7f...23a

Skrevet

Jeg har opplevd det ved sist fødsel. Hadde et KS bak meg, og det var en igangsatt fødsel som varte veldig lenge. Ingen god kombinasjon. Ble katastrofesnitt og det endte heldighvis veldig bra.

Men dette hender veldig sjelden, og da med de som har hatt KS fra før.

Anonymous poster hash: 43132...884

Skrevet

Er du den samme dama som spammet ned forumet med tråder om akkurat dette for én måned siden?

Om du fremdeles er like redd for ruptur etter KS sist, så snakk med jordmor/gynekolog/fødselslege!

Nei, det er ikke meg. Hjelpes, det må da gå an å spør et uskyldig spørsmål uten å bli beskyldt for noe?

Det skjedde med min venninne og jeg har aldri hørt om det før. Det var hennes første og hun har altså ikke hatt ks før.

Skummelt at det kan skje!

Skrevet

Hehe nei det er meg😉

Anonymous poster hash: 59713...3f2

Skrevet

Skjedde med mannens tante. Babyen overlevde ikke. Ikke ks fra før. Nå er dette en del år siden.

Anonymous poster hash: dc548...e05

Skrevet

Skjedde med mannens tante. Babyen overlevde ikke. Ikke ks fra før. Nå er dette en del år siden.

Anonymous poster hash: dc548...e05

Så trist!

Heldigvis gikk det bra med både mor og barn, men det var visst ikke mye om å gjøre her heller.

Noen som vet om det går an å bli gravid igjen?

• 4 måneder senere...
Skrevet

Jeg opplevde dette i 2014, med mitt andre barn. Hadde KS med det første. Livmoren revnet i alle lag, og det var utrolig dramatisk og sekunder ifra at det hadde gått galt med oss begge. Hadde flaks, et sterkt barn og raske leger. Så heldigvis har vi ingen varige men idag.

Jeg har fått opplyst at jeg kan bli gravud igjen, men med nøye oppfølging og planlagt KS. Men jeg er veldig ferdig med både graviditeter og fødsler nå😁

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...