Anonym bruker Skrevet 13. mai 2016 #1 Skrevet 13. mai 2016 Jeg har startet sykkelsesongen og blir SÅ sår nedentil. Har fundert på hva det kan være, men kommer ikke på noe annet enn sykkelen. Noen med tips/erfaringer? Anonymous poster hash: b84d5...98a
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2016 #2 Skrevet 13. mai 2016 Jeg har ikke erfaring med det selv, men de som har snakket om det har enten skaffet seg bedre bukse (med innlegg), byttet sete, eller sjekket innstillingene på sykkelen fordi de ikke var optimale til dem. Anonymous poster hash: 57ad6...bba
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå