Anonym bruker Skrevet 13. mai 2016 #1 Skrevet 13. mai 2016 hvor kan det være fint vær og gode temperaturer i begynnelsen av oktober? Jeg vil helst ikke til Gran Canaria eller Tenerife Anonymous poster hash: 32355...4e5
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2016 #3 Skrevet 13. mai 2016 Kypros. 30+ i lufta og ca 25-30 i vannet. kan du anbefale et hotell også?? Anonymous poster hash: 32355...4e5
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 13. mai 2016 #4 Skrevet 13. mai 2016 (endret) Kypros var herlig. Bodde i Fig Tree Bay, og hadde en flott ferie. Vi bodde på Naasica Beach som var i elendig forfatning, men Capo Bay så bra ut. Nå skal Naasica være pusset opp. Og de hadde herlige trapper ut i vannet. Det var en lekreste stranda jeg har sett. Endret 13. mai 2016 av Lektor Doppler med tillegg
Gjest Skrevet 13. mai 2016 #5 Skrevet 13. mai 2016 Jeg har nesten alltid reist til Sunwing Sandy Bay som er perfekt for alle. Vi reiser storfamilien og alltid noe for alle og enhver. Ligger utenfor Ayia Napa, ca 2,5 km. Ellers å finnes det mange flotte hoteller i Protarasområdet, som Nausicca Beach. Noen synes det har blitt slitt, men hvor mye er en på rommet? Er slike barneklubber på begge steder
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 13. mai 2016 #6 Skrevet 13. mai 2016 Jeg har nesten alltid reist til Sunwing Sandy Bay som er perfekt for alle. Vi reiser storfamilien og alltid noe for alle og enhver. Ligger utenfor Ayia Napa, ca 2,5 km. Ellers å finnes det mange flotte hoteller i Protarasområdet, som Nausicca Beach. Noen synes det har blitt slitt, men hvor mye er en på rommet? Er slike barneklubber på begge steder Det var kakelakker inne og møkkete.. slitt kan jeg leve med. Nasicaa var ikke bra da jeg var der. Men som sagt, det skal være pusset opp.
Gjest Skrevet 13. mai 2016 #7 Skrevet 13. mai 2016 Det var kakelakker inne og møkkete.. slitt kan jeg leve med. Nasicaa var ikke bra da jeg var der. Men som sagt, det skal være pusset opp. Ekstra proteiner i middagen kan en droppe ja. Er en stund siden jeg var der, men fy søren for et vakkert sted. Særlig de trappene som du nevner og svømme bort på stranda Hmmmm
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2016 #8 Skrevet 13. mai 2016 Fuerteventura syns jeg er kjempeflott! Anonymous poster hash: 71fa0...39f
prekæs Skrevet 13. mai 2016 #9 Skrevet 13. mai 2016 Sardinia og Sicilia. Sist jeg var på Sardinia i høstferien, var et 25 både i vann og på land i 10 dager sammenhengende. Litt kjølige kvelder. 2-3 timers flytur.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå