Gå til innhold

kan jeg jobbe i bhg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har helsefaglig utdanning, men ikke relevant for bhg. Er det fortsatt slik at "hvem som helst" får jobb i bhg, eller har de blitt strenger ift utdannelse? Håper på det siste for barnas del,men det første for min egen del ;)

Anonymous poster hash: b5511...2c5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kommer vel litt Ann på hvor du bor. Her jeg bor må en nesten ha fagbrev for å få jobb i BHG. Ev mange års erfaring.

Anonymous poster hash: f4691...6ca

Skrevet

Vi har flere ufaglærte der jeg jobber, men du må da passe godt inn i gruppen. 

Trondheim

Anonymous poster hash: 4ed02...d92
Skrevet

er flere uten utdannelse i barnehagen til småen.

Anonymous poster hash: e078c...94e
Skrevet

I min bhg har du vært Velkommen.

Skrevet

Mange ufaglærte i vår bhg, men jeg har inntrykk av at de fleste har fått jobben gjennom familie og bekjente. Flere av dem er i familie med styrer bl.a. De er utrolig flinke, så jeg klager ikke altså.

Søsteren min er ufaglært med mange års erfaring og har søkt på alt av jobber i barnehager i min kommune i over et år nå uten å få noe. (Hun jobber i bhg et annet sted, men ønsker å flytte hit.)

Anonymous poster hash: 21ca7...94b
Skrevet

I barnehagen jeg jobber i, er det flere ufaglærte. Felles for de alle er at ingen av de får fast jobb, uansett hvor god jobb de gjør. De får bare vikariat, og er førstemann ut når vi er for mange ansatte

Anonymous poster hash: a8cab...ad2
Skrevet

I barnehagen jeg jobber i, er det flere ufaglærte. Felles for de alle er at ingen av de får fast jobb, uansett hvor god jobb de gjør. De får bare vikariat, og er førstemann ut når vi er for mange ansatte

Og det gjelder i stort sett hele kommunen her og.

Skrevet

Ok :) I bhg til sønnen min er det mange pedagoger, men også en del ansatte uten utdanning (tror jeg).

Feks. Mona på 45 år er pedagog, og datteren jobber der som vikar.

Pappaen til ei jente i barnehagen jobber der. Mammaen til ei annen jente jobber der.

Bestemoren og tanten til en gutt jobber der. Alle uten utdannelse tror jeg.

Så har du Trine på 40 år som er pedagog, nå fikk datteren hennes jobb der. Er det tilfeldig, har de tatt damme utdannelse som mødrene? Eller tror dere de er ansatt pga familieforhold?

De ansatte liker meg godt, barna liker meg godt, jeg leker med barna mens jeg venter på at gutten min skal orke å bli med meg hjem. Jeg er flink med barn, men langt ifra noen pedagog.

Er det kleint av meg å nevne at jeg er interessert? Vet de trenger flere fra august.

Anonymous poster hash: b5511...2c5

Skrevet

Hos oss blir man kun ringe vikar hvis man ikke har reel utdannelse. Fra og med nå på våren er alle faste ansatte utdannet Barne - og ungomsarbeidere eller førskolelærere. Her kan man jobbe i samme bhg som barna dine, men ikke på samme avdeling. Nevn at du er interessert og se, kan jo hende at de trenger noe og noen blir ringe vikar og får mer etterhvert :) 

Anonymous poster hash: 9470c...a2c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...