Gå til innhold

Shit! Bunaden min!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har alltid grudd meg til å prøve bunaden fordi den ble trangere og trangere.

Jeg tok den på meg for å prøve tidligere i dag og den har blitt alt for stor! I fjor var den ganske trang.

Det eneste jeg har gjort er å slitte å spise godteri, kaker og snacks. Og jeg har ikke gått ned mer enn rundt 6 kilo. Utrolig rart..

En veldig annerledes problemstilling for meg, men jeg fikk nesten litt sjokk..

Anonymous poster hash: c5892...49c
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sukker og karbohydrater legger seg mest på magen, så er ikke så rart du har endret fasong.

Godt at det går den veien også innimellom ;)

Anonymous poster hash: 23c56...62c
Skrevet

Så utrolig gøy at du har gått sammen da, bra jobba!👍🏼

Jeg fikk sydd meg ny bunad i fjor og prøvde den på meg for en uke siden, bare for å sjekke. Svømte i den og måtte sy inn 15 cm!

Jeg har kutta ned på godis og usunn mat, men føler jeg spiser det jeg vil ig synes er godt. I tillegg trener jeg minst 3/uke, så det er jo gøy å se resultater 😄

Skrevet

Jeg skal jo absolutt ikke klage. men jeg skjønner det bare ikke.. Skulle tro at vekten gikk tilsvarende ned.

Det ble bare litt sykt :D

Vet ikke om bildet kan illustrere, men dette er overdelen - og det satt helt stramt i fjor 17. mai. Men det vil nok sikkert ikke vise så godt når skjorten kommer på..

Forkledet sitter egentlig bare behagelig på nå, men siger litt..

HI

post-42-0-12355000-1463151899_thumb.jpg

Skrevet

Wooow! Godt jobba!! 😀😀

Skrevet

Så utrolig gøy at du har gått sammen da, bra jobba!

Jeg fikk sydd meg ny bunad i fjor og prøvde den på meg for en uke siden, bare for å sjekke. Svømte i den og måtte sy inn 15 cm!

Jeg har kutta ned på godis og usunn mat, men føler jeg spiser det jeg vil ig synes er godt. I tillegg trener jeg minst 3/uke, så det er jo gøy å se resultater

Så bra da! :D

Har du følt at du har gått ned underveis? Eller ble det et lite sjokk for deg også?

Jeg har jo fått kommentarer, men likevel så ble det en stor overraskelse at det var så stor forskjell på bunaden fra i fjor.

Særlig siden jeg ikke har hatt så mye tid til og trene, og jeg spiser mer enn nok mat. Sykt at dette kan være et resultat av kun å kutte godteri/snacks.Drikker mindre alkohol også da, så det kan også ha en effekt.

HI

Skrevet

Wooow! Godt jobba!!

Takk :)

Men jeg ble nesten litt bekymra for at det var noe galt med meg, siden jeg ikke har lagt noe energi i å gå ned i vekt bortsett fra å kutte godteri/snacks. Og det har liksom blitt en del av livsstilen min så det tenker jeg ikke over lengre. Før sånne dager som i dag :D

Men som sagt har jeg ikke hatt det store vekttapet, det er fasongen som har endret seg..

HI

Skrevet

Så bra da! :D

Har du følt at du har gått ned underveis? Eller ble det et lite sjokk for deg også?

Jeg har jo fått kommentarer, men likevel så ble det en stor overraskelse at det var så stor forskjell på bunaden fra i fjor.

Særlig siden jeg ikke har hatt så mye tid til og trene, og jeg spiser mer enn nok mat. Sykt at dette kan være et resultat av kun å kutte godteri/snacks.Drikker mindre alkohol også da, så det kan også ha en effekt.

HI

Flere har kommentert at jeg har blitt så slank og jeg ser det jo selv når jeg ser før/etter bilder. Føler ikke store forskjellen, men ser at klærne mine som før var trange, passer godt. Jeg tipper jeg har gått ned ca 3 kg, men har gått inn flere cm.

Skrevet

Tro meg HI, veldig normalt :)

Sluttet med det meste av godis, kjeks, kaker og den største bråkmakeren potetgull for 1,5 år siden, har ikke gått ned stort, men går jevnt ned over hele kroppen :o Beveger meg litt mer nå også, fordi jeg og ei venninne har funnet en hobby som holder oss aktive. Har gått ned rett under 8 kg så langt, men har måtte låne kjole av ei venninne til 17 mai, fordi den eneste pen kjolen jeg har, som var for liten for meg til 17 mai i fjor, sklir ned på med (stroppløs som "holder seg oppe" ved å sitte godt på overkroppen, er alt for stort rom mellom kroppen min og kjolen.. Lånt kjole av venninne som er 2 str mindre enn min egen.. Jeg selv ser ikke at jeg har gått ned noe, de rundt meg har så smått startet å se det på meg, men jeg bruker samme klærne som før jeg startet (posete og med belte på osv, men slik er det når man aldri klarer å bruke litt penger på seg selv.. kjøpte meg en penere bukse og genser for en uke siden, i str 40, og jeg som brukte 44 og noe 46 for 1,5 år siden :P

Men som sakt, det er ikke synlig for meg eller samboeren heller når jeg er naken, jeg gransker i speilet, men nei, kan ikke si jeg ser noe annerledes ut egentlig :P

Nå var jeg ikke helt der hvor det handlet om å slanke seg heller, det handlet om å se om inntaket mitt førte til at jeg var så sliten, det var det ikke, men innen den test perioden var over, så savnet jeg ikke alt det der, så jeg startet ikke opp igjen, spiser kakestykke eller to ved festlige anledninger som bursdag og 17 mai, og ble smått litt sjokolade i jula, men det er da snakk om 4 bursdager pr år som feires slik, så kakestykke 4-5 ganger i året, og noen konfektbiter i jula.. Savner det ikke, det gamle kostholdet.. Spørs nå da, hvor jeg har fått sansen på mat som er noe sunnere enn før (var før redd for å prøve nye ting og lignende) samtidig som jeg og venninna mi er enda mer aktiv ;) Men nå er det at jeg vil ned i vekt da, se om det er mulig å se noe endringer i speilet snart også ;)

Anonymous poster hash: 7dad2...3aa
Skrevet

Tro meg HI, veldig normalt :)

Sluttet med det meste av godis, kjeks, kaker og den største bråkmakeren potetgull for 1,5 år siden, har ikke gått ned stort, men går jevnt ned over hele kroppen :o Beveger meg litt mer nå også, fordi jeg og ei venninne har funnet en hobby som holder oss aktive. Har gått ned rett under 8 kg så langt, men har måtte låne kjole av ei venninne til 17 mai, fordi den eneste pen kjolen jeg har, som var for liten for meg til 17 mai i fjor, sklir ned på med (stroppløs som "holder seg oppe" ved å sitte godt på overkroppen, er alt for stort rom mellom kroppen min og kjolen.. Lånt kjole av venninne som er 2 str mindre enn min egen.. Jeg selv ser ikke at jeg har gått ned noe, de rundt meg har så smått startet å se det på meg, men jeg bruker samme klærne som før jeg startet (posete og med belte på osv, men slik er det når man aldri klarer å bruke litt penger på seg selv.. kjøpte meg en penere bukse og genser for en uke siden, i str 40, og jeg som brukte 44 og noe 46 for 1,5 år siden :P

Men som sakt, det er ikke synlig for meg eller samboeren heller når jeg er naken, jeg gransker i speilet, men nei, kan ikke si jeg ser noe annerledes ut egentlig :P

Nå var jeg ikke helt der hvor det handlet om å slanke seg heller, det handlet om å se om inntaket mitt førte til at jeg var så sliten, det var det ikke, men innen den test perioden var over, så savnet jeg ikke alt det der, så jeg startet ikke opp igjen, spiser kakestykke eller to ved festlige anledninger som bursdag og 17 mai, og ble smått litt sjokolade i jula, men det er da snakk om 4 bursdager pr år som feires slik, så kakestykke 4-5 ganger i året, og noen konfektbiter i jula.. Savner det ikke, det gamle kostholdet.. Spørs nå da, hvor jeg har fått sansen på mat som er noe sunnere enn før (var før redd for å prøve nye ting og lignende) samtidig som jeg og venninna mi er enda mer aktiv ;) Men nå er det at jeg vil ned i vekt da, se om det er mulig å se noe endringer i speilet snart også ;)

Utrolig rart altså, at man ikke går ned så mye i vekt, men i cm. Den glippen som vises på bildet jeg la ved er jo like stor på andre siden, så det er jo faktisk snakk om noen cm her..

Bra jobba av deg da :D

Hvilken hobby har dere funnet da? Ikke Geocaching vel?

HI

Skrevet

Utrolig rart altså, at man ikke går ned så mye i vekt, men i cm. Den glippen som vises på bildet jeg la ved er jo like stor på andre siden, så det er jo faktisk snakk om noen cm her..

Bra jobba av deg da :D

Hvilken hobby har dere funnet da? Ikke Geocaching vel?

HI

Sant, men nå har ikke ansiktet mitt smalnet på noe vis, så kan være derfor det ikke er så synlig? Hvem vet :D

Joda, eksakt det! Geocatching :danse: Blitt noe avhengig rett og slett :P haha

Skrevet

Sant, men nå har ikke ansiktet mitt smalnet på noe vis, så kan være derfor det ikke er så synlig? Hvem vet :D

Joda, eksakt det! Geocatching :danse: Blitt noe avhengig rett og slett :P haha

Samme her 😁😁

HI

Skrevet

Samme her

HI

Hehe :) Gikk fra å ta de catchene som var nærmest mulig veien i starten, til nå å fint kunne gå ulikt terreng i opp til en mil av gangen, bare for å finne Catch :D :P Samboeren mener dette må jo være galskap, men fy pokker så moro :)

Skrevet

Hehe :) Gikk fra å ta de catchene som var nærmest mulig veien i starten, til nå å fint kunne gå ulikt terreng i opp til en mil av gangen, bare for å finne Catch :D:P Samboeren mener dette må jo være galskap, men fy pokker så moro :)

Ja!!! Og det er en super morsom måte å utforske nye plasser på - på ferie og sånn 😀

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...