Gå til innhold

Hva synes dere om dette huset?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det betyr at det er målt fukt i dusjen, og at du må regne med å skifte ut badet i løpet av kort tid. Det betyr også at er du uheldig så kan det være mugg / råte der.

Anonymous poster hash: 129de...7ae

Skrevet

Om du er heldig holder det å la det tørke opp og bytte ut dushjørnet rett på gulv med et kabinett med kar.

Anonymous poster hash: 188eb...54b
Skrevet

Flisearbeidet på badet oppe synes å være dårlig, sjekk ulik bredde på fuger på vegghengt toalett. Det er et 10 år gammelt hus med fukt på bad, det tyder på at de har fusket med våtromsnormen. 

Anonymous poster hash: 9f7c1...6d5
Skrevet

Flisearbeidet på badet oppe synes å være dårlig, sjekk ulik bredde på fuger på vegghengt toalett. Det er et 10 år gammelt hus med fukt på bad, det tyder på at de har fusket med våtromsnormen.

Anonymous poster hash: 9f7c1...6d5

Takk for innspill.

👍

Anonymous poster hash: 56ae8...f82

Skrevet

Bortsett fra mulige fuktskader syntes jeg huset var veldig fint. Lyst, åpent, praktiske løsninger og malt lyst så man kan sette sitt eget preg.

Nå er badet ett av de dyreste rommene å pusse opp, så hadde vært skeptisk til dette, men for alt jeg vet kan det være noe småtteri?

Anonymous poster hash: de049...d14

Skrevet

Aldri i livet om jeg hadde betalt den prisen så nært flyplassen , så lite hus og ikke minst badet som kanskje må fikses .

Anonymous poster hash: a1786...9ed

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...