Anonym bruker Skrevet 13. mai 2016 #1 Skrevet 13. mai 2016 Får baby i august. Har en tripptrapp stol som 2 åringen min bruker. Hadde egentlig tenkt å kjøpe en til. Men hvor lenge kan dem egentlig bruke den ? Vurderer å la babyen få storebror sin stol , og kjøpe en annen stol han , som kanskje holder litt lenger. Noen som har stol og anbefale ? Anonymous poster hash: 8a18e...c99
tante grusom master of law Skrevet 13. mai 2016 #2 Skrevet 13. mai 2016 Vi bruker tripptrapp til de begynner å bruke vanlig stol.
Kira Skrevet 13. mai 2016 #3 Skrevet 13. mai 2016 Jeg ville kjøpt en til fremfor å gi babyen 2-åringen sin stol. Tripptrapp kan brukes i mange år. Min førsteklassing bruker fortsatt sin hver dag.
Kjerringa med agurken Skrevet 13. mai 2016 #4 Skrevet 13. mai 2016 Barn kan fint bruke den til de er 7-8 år så lenge nederste platen flyttes nedover. Kjøp en stol til du
Serepta Skrevet 13. mai 2016 #5 Skrevet 13. mai 2016 Ingolf juniorstol fra Ikea er super. Mye billigere enn Tripp trapp, og uten de beina man sparker tærne borti hele tiden.
❤lille stjerne❤ Skrevet 13. mai 2016 #6 Skrevet 13. mai 2016 Min eldste brukte tripp trappen til hun var 7 år og kunne sikkert fremdeles brukt den en stund til, men da lot vi veslesøster arve den siden det var så stor aldersforskjell at vi syntes ikke det var behov for å kjøpe en til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå