Gå til innhold

Baby syk hele tiden, er det vanlig?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Jeg har en gutt på 9 mnd, og jeg synes han er syk hele tiden. Første forkjølelsen fikk han når han var 3 uker gammel, og siden dengang har han vært syk 2.-3. hver uke. Han har en stirebror i bhg, så jeg firventet jo litt mer sykdom enn sist gang, men såpass? Jeg ammer fortsatt mye - trodde amming skulle gi en viss form for beskyttelse mot slikt, men neida... Har deres barn med storesøsken vært like mye syke?

Anonymous poster hash: 65b75...3d5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mye snørr på lillesøster her også fra hun var 3 uker, så det er vel ikke helt uvanlig når de har storesøsken i barnehage? Hun var ikke noe særlig syk utover tett og rennende nese i babyperioden, og har vært mye mindre syk etter barnehagestart enn storesøster var.

Anonymous poster hash: b9bd0...3ad

Skrevet

*enn storesøster var etter barnehagestart.

Anonymous poster hash: b9bd0...3ad

Skrevet

Datteren min er kun fire mnd men har aldri vært syk. Hun har en storebror på tre år som er veldig mye syk. Har vært igjennom utallige forkjørelser, runder med feber og omgangsyke etter at hum ble født med enn så lenge har hun ikke blitt smittet. Jeg ammer.

Anonymous poster hash: 1ccc8...e86

Skrevet

Min nr 2 var forkjøla, og småsuk, store deler av permisjonen min. Til gjengjeld har han enda ikke blitt syk etter barnehageoppstart i august.

Førstemann var frisk hele permisjonen, men syk omtrent hele første halvåret i barnehagen.

Anonymous poster hash: a3ea8...465

Skrevet

Takk for svar :) Da høres det ut som det ikke er helt uvanlig. Da skal jeg slutte å bekymre meg og hellere håpe det betyr at vi slipper så mye sykdom etter barnehagestart :)

Anonymous poster hash: 65b75...3d5

Skrevet

Skift klær + god hånd og ansiktsvask på storesøsken rett etter bhg for å stoppe litt smitte som blir med hjem?

Anonymous poster hash: f4e94...7c9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...