Gå til innhold

Dere som er gravide - Antrekk på 17. mai??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg trenger noen tips til hva jeg skal ha på meg på 17. mai. Litt sent muligens, meen ikke for sent 😅 Er forresten i uke 33.

Hva skal dere andre gravide damer ha på dere på 17. mai? 😄

Anonymous poster hash: 971df...06e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er i uke 24 og overvektig i tillegg, her blir det maxikjole. Med en svart skinnjakke hvia pent vær, kåpe hvis kaldt vær

Anonymous poster hash: 38c6a...67d

Skrevet

Uke 31 her, og det blir nok bare vanlige klær og å bli hjemme på sofaen. Er sykemeldt med høyt blodtrykk, og har fått beskjed om å ta det helt med ro, både i forhold til fysisk og psykisk stress.

Tror nok jeg hadde valgt en enkel kjole hvis ikke, for bunaden hadde nok blitt sprengt. ;)

Anonymous poster hash: 1004c...a0f

Skrevet

Sommerkjole med empireliv + bolero eller cardigan. Har god plass til magen der :)

Skrevet

Jeg er ikke gravid i år, men jeg har en datter som er født 23.mai, så jeg var virkelig høygravid på 17.mai da jeg gikk med henne.

Da hadde jeg på meg en sort gravidebukse fra HM, en hvit gravidebluse og en dressjakke utenpå (som selvfølgelig var umulig å kneppe ;))

Eller har jeg gått mye i maxikjoler når jeg har vært gravid, med en pen cardigan e.l. over er det velkledd nok i massevis når man er gravid altså....

http://www.ellos.no/ellos-collection/kjole-i-viskose/513066?N=1z141puZ1z141sgZ1z13xnlZ1z141od&Ns=RankValue3|1&Nao=12&selArt=360668&pr=0C1B2S3T

Anonymous poster hash: 3a10f...a35
Skrevet

Jeg skal ha denne: 

http://www.hm.com/no/product/45999?article=45999-A

Jeg er uke 32, og den er super deilig å ha på seg. Så og si alle HM butikkene jeg har vært i som har mammatøy har den inne :D 

En dressjakke, eller lang trenchcoat/kåpe utenpå. 

Anonymous poster hash: 70373...c8a
Skrevet

Bunad er  i uke 21

Anonymous poster hash: 76029...ae7
Skrevet

Bunad er  i uke 21 Anonymous poster hash: 76029...ae7

Hadde jeg vært i uke 21 så hadde bunaden min passet også. Men er nå i uke 33, og har vokst som bare det siden uke 25.

Anonymous poster hash: 971df...06e

Skrevet

Fant en svart mamma kjole på hennes og Mauritz enkelt og greit

Anonymous poster hash: 7e0ea...2ea

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...