Gå til innhold

Du som alltid har vært str 36. eller mindre

Anbefalte innlegg

Skrevet

Anonymous poster hash: 83f12...473

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvordan ser en dame i str. 42 ut?

Skrevet

Som en som er litt større enn meg. 

Anonymous poster hash: 7c148...5da
Skrevet

Som en som er litt større enn meg. 

Anonymous poster hash: 7c148...5da

Jeg sprø fordi min venninne som bruker xs trodde at 42 tilsvarte sykelig overvekt og at ingen under 100 kg bruker sååå digre klær.

Skrevet

Kan du ikke bare google str.42 og vise henne bilder av damene som dukker opp? 

Anonymous poster hash: a875c...3ab
Skrevet

Kan du ikke bare google str.42 og vise henne bilder av damene som dukker opp? 

Anonymous poster hash: a875c...3ab

Jeg var ikke ute etter å se en faktisk 42. Mer tynne damer sin oppfattning av hvor svært det er.

Skrevet

Skal innrømme at jeg trodde man var rimelig feit når man brukte 42... Jeg var en 36 før fødsel, og nå, 2 mnd etter fødsel, kjøper jeg topper i str 40! Fikk faktisk sjokk over hvor "smått" 40 er.

Anonymous poster hash: 66147...b1d

Skrevet

Skal innrømme at jeg trodde man var rimelig feit når man brukte 42... Jeg var en 36 før fødsel, og nå, 2 mnd etter fødsel, kjøper jeg topper i str 40! Fikk faktisk sjokk over hvor "smått" 40 er.

Og PS, jeg er fortsatt tynn, men har noen kilo ekstra over pupper, mage, hofte og lår..!

Skrevet

Tja, jeg vil si at damene som bruker størrelse 42 kan se like forskjellige ut som damene som bruker størrelse 36.

Skrevet

Og PS, jeg er fortsatt tynn, men har noen kilo ekstra over pupper, mage, hofte og lår..!

Tror ikke du er alene, venninna mi reagerte med sjokk og vanntro da jeg sa at det var vanskelig for å meg å finne klær etter fødsel fordi jeg passet 44. Jeg er ganske kort og klær over str 42 er ofte veldig lange og helt feil proåposjoner. L på HM var digert, mens M var for smått etc. Hun kunne liksom ikke forstå at jeg som var så "normal" slet med å finne klær i vanlige butikker.

Skrevet

Jeg anser ikke en person som bruker str. 42 som "smellfeit". Det avhenger vel høyde og fasong, men jeg _tipper_ de ligger rundt 70-80 kg.

Anonymous poster hash: e70b5...f4c

Skrevet

Jeg anser ikke en person som bruker str. 42 som "smellfeit". Det avhenger vel høyde og fasong, men jeg _tipper_ de ligger rundt 70-80 kg.

Anonymous poster hash: e70b5...f4c

Jeg bruker 42 nå, er som du sier rett ui underkant av 70 kg og 1,60 høy. Likevel finns det f.eks jakker på HM jeg ikke kan bruke.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...