Anonym bruker Skrevet 13. mai 2016 #1 Skrevet 13. mai 2016 Hvor mye vil det koste hvis jeg skal flytte til frankrike? Altså hvor mye kommer flyttebyrået til å kreve av meg. Har en leilighet på 50 kvm. Ikke så mange møbler egentlig. Anonymous poster hash: aef9b...58a
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2016 #2 Skrevet 13. mai 2016 Det er et spørsmål til Google (søk på: flyttebil til frankrike), eller evt ringe rundt til flyttebyråer og høre Anonymous poster hash: ea1a3...e2b
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2016 #3 Skrevet 13. mai 2016 Hvorfor tar du ikke å leier en kassebil å kjører selv? Det sparer deg i hvertfall lønna til sjåføren som skal kjøre bilen. Hvor skal du flytte? Anonymous poster hash: 1ff1a...c49
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2016 #4 Skrevet 13. mai 2016 Jeg skal til Nice. Språkstudie i et år. Tror det vil koste meg en del hvis jeg skal leie en bod her i oslo i et år, for å ha møblene mine i. Samt ser jeg at det er vanskelig å finne en møblert leilighet. Anonymous poster hash: aef9b...58a
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2016 #5 Skrevet 13. mai 2016 Jeg ville leid en bod i oslo, eller litt utenfor on det er billigst. Og kjøpt det mest nødvendigste på ikea i Frankrike. Tror det er vesentlig billigere enn flytting turretur. Anonymous poster hash: 6f12e...9a6
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2016 #6 Skrevet 13. mai 2016 Jeg skal til Nice. Språkstudie i et år. Tror det vil koste meg en del hvis jeg skal leie en bod her i oslo i et år, for å ha møblene mine i. Samt ser jeg at det er vanskelig å finne en møblert leilighet. Anonymous poster hash: aef9b...58a Kassebil tur retur koster deg ca 7000 (eksklusiv leie) og kan gjøres unna på fire dager. Det tar ca 30t hvis du kjører hele veien så det er jo fult mulig. Men, det er jo Ikea i Nice også eller så kan du sjekke ut https://www.leboncoin.fr for å se om de har noe billig. Du har også en del brukt utsalg som troc2000 og den franske Frelsesarmeens møbeøutsalg som du kam finne gode tilbud på. Anonymous poster hash: 1ff1a...c49
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå