Anonym bruker Skrevet 13. mai 2016 #1 Skrevet 13. mai 2016 Mannen kom hjem med ketchup til 5kr, lurer på om det er mere?  Anonymous poster hash: accad...f9a
LivetErEnLek Skrevet 13. mai 2016 #2 Skrevet 13. mai 2016 Mannen kom hjem med ketchup til 5kr, lurer på om det er mere?  Anonymous poster hash: accad...f9a Trenger du mer ketchup?  Var å skulle handle inn til 17 mai i går og det var tomt for Iduns ketchup, toro brownies, pølsebrød og kylling/ostepølser uten gluten og melk. Har barn som ikke tåler melk og disse pølsene og kakemixen er uten men selvfølgelig til salgs til spottpris akkurat nå, så da får ikke jeg tak i fordi noen griske folk rundt om har hamstret frysere og skapene fulle. Ikke sikkert de liker det engang.
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2016 #3 Skrevet 13. mai 2016 Ja det er priskrig igjen, men det meste er tomt i butikkene fordi noen hamstrer.... Like irriterende hver gang.  Eksempler Gele, ferdig pakke Vaniljesaus Toro brownies Lollipop is Pølser Pølsebrød  Anonymous poster hash: 45782...669
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2016 #4 Skrevet 13. mai 2016 Trenger du mer ketchup?  Var å skulle handle inn til 17 mai i går og det var tomt for Iduns ketchup, toro brownies, pølsebrød og kylling/ostepølser uten gluten og melk. Har barn som ikke tåler melk og disse pølsene og kakemixen er uten men selvfølgelig til salgs til spottpris akkurat nå, så da får ikke jeg tak i fordi noen griske folk rundt om har hamstret frysere og skapene fulle. Ikke sikkert de liker det engang. Her og har jeg ei med melkeallergi og de er tomme for disse varene pluss lollipop ispinner. Og det er den eneste saftisen hun liker som hun tåler. Jeg hadde ikke tenkt å hamstre, men kjøpe EN pakke vi kunne ha liggende.  Anonymous poster hash: 82866...455
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2016 #5 Skrevet 13. mai 2016 Her og har jeg ei med melkeallergi og de er tomme for disse varene pluss lollipop ispinner. Og det er den eneste saftisen hun liker som hun tåler. Jeg hadde ikke tenkt å hamstre, men kjøpe EN pakke vi kunne ha liggende. Anonymous poster hash: 82866...455 Nå er det vel ikke slik at ALLE butikkene er med på denne "priskrigen"? Hva med å handle på meny, mega, ultra el?  Anonymous poster hash: d3896...6db
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2016 #6 Skrevet 13. mai 2016 Nå er det vel ikke slik at ALLE butikkene er med på denne "priskrigen"? Hva med å handle på meny, mega, ultra el?  Anonymous poster hash: d3896...6db Jo, går fint an. Men meny her fører ikke diplom-is. Ultra er ikke i denne byen. Obs ligger tre kvarters kjøring herfra så er ikke ofte jeg er der å handler. Ikke alle som bor i store byer med mange butikker å velge mellom.  Anonymous poster hash: 82866...455
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå