Gå til innhold

Inspirert: dere som har ME,


Anbefalte innlegg

Skrevet

hva gjorde dere før dere ble syke?

 



Anonymous poster hash: 49da8...ffb
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva mener du?



Anonymous poster hash: 34f0f...35c
Skrevet

Arbeid.

HI



Anonymous poster hash: 49da8...ffb
Skrevet

Jobbet som administrativ leder

 

Anonymous poster hash: 9663f...d1d

Skrevet

Jobbet som fysioterapeut. Hadde infeksjonsutløst ME.

 

Hvorfor lurer du på det, Hi? Tror du det er noen sammenheng med noe?



Anonymous poster hash: 34f0f...35c
Skrevet

Jeg var uføretrygdet før det.

 

Anonymous poster hash: b25f5...8f5

Skrevet

Sykepleier, videreutdanning i ledelse.

Skrevet

Jeg var butikksjef

 

Anonymous poster hash: 474ee...3ec

Skrevet

Jeg fikk sosialstønad fra jeg var 18 til 27. Da fant jeg meg en jobb og jobbet der litt før jeg ble planlagt sykemeldt. Nå har jeg heldigvis rett på AAP, så jeg fikk sikret meg godt.

 

 

Anonymous poster hash: ab42b...e86

Skrevet

Jeg fikk sosialstønad fra jeg var 18 til 27. Da fant jeg meg en jobb og jobbet der litt før jeg ble planlagt sykemeldt. Nå har jeg heldigvis rett på AAP, så jeg fikk sikret meg godt.

 

 

Anonymous poster hash: ab42b...e86

Ditt troll.

Skrevet

Var helt i slutten av studiet mitt, etter nesten fem års høyere utdanning på et studium det er høye karakterkrav for å komme inn på. Hadde helgejobb ved siden av. Infeksjonsutløst ME.

 

Anonymous poster hash: bf535...223

Skrevet

Jeg fikk sosialstønad fra jeg var 18 til 27. Da fant jeg meg en jobb og jobbet der litt før jeg ble planlagt sykemeldt. Nå har jeg heldigvis rett på AAP, så jeg fikk sikret meg godt.

 

 

Anonymous poster hash: ab42b...e86

Og tusen takk for den, sånne troll som deg ødelegger for mennesker som virkelig er syke og trenger empati og forståelse fra samfunnet. Sånne som deg gjør at vi heller blir uglesett og mistenkeliggjort....

 

Anonymous poster hash: 474ee...3ec

Skrevet

Jeg fikk sosialstønad fra jeg var 18 til 27. Da fant jeg meg en jobb og jobbet der litt før jeg ble planlagt sykemeldt. Nå har jeg heldigvis rett på AAP, så jeg fikk sikret meg godt.

 

 

Anonymous poster hash: ab42b...e86

 

Og pga. av slike som deg så vil dine barn og barnebarn måtte slite pga. din latskap og egoisme, og skulle de være så uheldige å bli reelt syke så vil de få mindre fordi du ikke gidder. Men det er vel litt lenger enn hva du er i stand til å tenke konsekvens av dine handlinger...

 

Anonymous poster hash: 34f0f...35c

Skrevet

Jobbet hardt! Somregel minimum 120 %. Jobbet i kommunen 100%, og 23% i privat barnevern + tok ekstra vakter. Jeg gikk også 100% på skolen denne tiden. 

Jobbet gjerne våken nattevakt, så dro jeg på skolen, så direkte til jobb igjen... Var helt nødt, økonomien var skral. Holde på sånn i 4 år... så fikk jeg fast 100% da jeg var ferdig utdannet, jobbet og slet i 2 år til - da smalt det. Kroppen ville ikke mer. Punktum finale. 



Anonymous poster hash: e950f...9e2
Skrevet

 

Og tusen takk for den, sånne troll som deg ødelegger for mennesker som virkelig er syke og trenger empati og forståelse fra samfunnet. Sånne som deg gjør at vi heller blir uglesett og mistenkeliggjort....

 

Anonymous poster hash: 474ee...3ec

Jeg har diagnosen ME, og jeg er syk. Unnskyld for at jeg ikke passer inn i det bildet du ønsker å skape av de vellykkede og høyt utdannede ME-syke.

 

 

 

Anonymous poster hash: ab42b...e86

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...