Anonym bruker Skrevet 12. mai 2016 #1 Skrevet 12. mai 2016 Vi skal flytte til Oslo, og ungene sokner til Smestad skole når vi flytter. Er det noen som har barn der/kjenner området? Takk for svar! Anonymous poster hash: 27911...ef4
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2016 #2 Skrevet 12. mai 2016 Vi har og er veldig fornøyde👍 Anonymous poster hash: b2797...8e5
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2016 #3 Skrevet 12. mai 2016 Vi har og er veldig fornøyde👍 Anonymous poster hash: b2797...8e5 Takk for svar! Det var hyggelig å høre :-) Spennende å flytte til nytt sted. Anonymous poster hash: 27911...ef4
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2016 #4 Skrevet 13. mai 2016 Glemte helt å nevne at aktivitetskolen antakelig er blant landets beste! Anonymous poster hash: b2797...8e5
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2016 #5 Skrevet 13. mai 2016 Hvis dere ikke kjører burberry og lacoste blir ikke barna en del av "gjengen " Anonymous poster hash: bdf84...1bf
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2016 #6 Skrevet 13. mai 2016 Ville valgt en annen skole. Jeg og fire andre foreldre har dette året måttet bytte pga ekstemt merkepress og mobbing. Vi har mye penger, men vil ikke lære barna at deres verdi går igjennom hva de har på seg. Trist nabolag og veldig mange med nesa i sky. Vi flyttet til Bærum(Bekkestua) og dette er himmelen, vi er så utrolig fornøyde med alt! Anonymous poster hash: 20a41...614
Blondzilla Skrevet 13. mai 2016 #7 Skrevet 13. mai 2016 Ene gutten min har gått på Smestad. Vi var veldig fornøyde med både skolen og aks. Vi har god økonomi, men jeg har aldri kjøpt noe særlig dyre klær til barna mine. Merket ingenting til merkepress. Kanskje mer press blant jenter. Nå bor vi i Holmenkollen og det er jo en del snobberi både o bydel vestre Aker og bydel Ullern, men har ikke merket noe til det på barneskolenivå altså.
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2016 #8 Skrevet 13. mai 2016 Takk for mange svar! Her var det jo litt blandet... Vi får håpe på det beste - vi er jordnære uten nesa i sky. Men vanligvis er det jo bra og dårlige folk alle steder! Anonymous poster hash: 27911...ef4
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2016 #9 Skrevet 13. mai 2016 Ene gutten min har gått på Smestad. Vi var veldig fornøyde med både skolen og aks. Vi har god økonomi, men jeg har aldri kjøpt noe særlig dyre klær til barna mine. Merket ingenting til merkepress. Kanskje mer press blant jenter. Nå bor vi i Holmenkollen og det er jo en del snobberi både o bydel vestre Aker og bydel Ullern, men har ikke merket noe til det på barneskolenivå altså.Takk for svar! Vi holdt på å ende på Vindern, men det ble altså Smestad. Har liksom tenkt at miljøet er litt mer sammensatt der "nede". Anonymous poster hash: 27911...ef4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå