Anonym bruker Skrevet 12. mai 2016 #1 Skrevet 12. mai 2016 Dere som har denne, hvor fornøyd er dere? Hvordan er den i str? Smale eller breie i sålen? Bestilte på nett i dag, vet ikke hvor lurt det var 😜 Anonymous poster hash: 78b20...85a
Kakao1234 Skrevet 12. mai 2016 #2 Skrevet 12. mai 2016 Jeg har de og er veldig fornøyd! Kjøpte de til å ha på sykehuset da jeg skulle få sønnen min, men har brukt de mye også etterpå. Har bred fot med høy vrist selv, og synes de sitter godt på foten!
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2016 #3 Skrevet 13. mai 2016 Jeg har de og er veldig fornøyd! Kjøpte de til å ha på sykehuset da jeg skulle få sønnen min, men har brukt de mye også etterpå. Har bred fot med høy vrist selv, og synes de sitter godt på foten! Jeg har smal fot... Burde jeg da gå for slim versjonen av Arizona isteden? Er de veldig brede i sålen? Anonymous poster hash: 78b20...85a
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2016 #4 Skrevet 13. mai 2016 Noen andre med smal fot med erfaring? Blir de vanlige for breie? Anonymous poster hash: 78b20...85a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå