Anonym bruker Skrevet 12. mai 2016 #1 Skrevet 12. mai 2016 Min datter er 18 år og dermed myndig. kan da hånballklubben hennes kreve at vi foreldrene stiller opp som parkeringsvakter på stort arrangement en hel helg? datteren er også satt opp. Arrangementet har ingenting med hånball å Gjøre. Anonymous poster hash: 2a030...bb7
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2016 #2 Skrevet 12. mai 2016 De fleste foreldre stiller opp selv om barnet har blitt myndig, men strengt tatt så er dere vel ikke pliktig til å stille opp når barnet er myndig. Passer det ikke ville jeg gitt beskjed om at jeg ikke kan, og mitt barn er myndig. Dermed er det hun selv som må stille på dugnad. Idrettslaget her har mest dugnad for de opp til 16å. Det er endel for de eldre også, men ikke like mye som når de var mindre. Ikke like mye som arrangeres i form for cuper osv. Men jeg har fått mail fra klubben når de har manglet dugnadshjelp. Da kom det mail til alle klubbens medlemmer og støttemedlemmer. Jeg stilte opp på dugnad sammen med en pensjonist som hadde gått i klubben for 40år siden. Jeg har igrunn ikke vært med på en mer hyggelig dugnad som den. Sto der med ledelsen, pensjonisten og spillere for å sope hallen etter ett arrangemang. Ikke en dugnad som laget til mitt barn hadde ansvaret eller vakter til, men jeg hadde noen timer ledig en formiddag og følt meg snill der og da. Anonymous poster hash: 9898c...046
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2016 #3 Skrevet 12. mai 2016 Selvsagt kan de ikke kreve at dere foreldre stiller opp. Anonymous poster hash: f105b...ef6
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2016 #4 Skrevet 12. mai 2016 De fleste foreldre stiller opp selv om barnet har blitt myndig, men strengt tatt så er dere vel ikke pliktig til å stille opp når barnet er myndig. Passer det ikke ville jeg gitt beskjed om at jeg ikke kan, og mitt barn er myndig. Dermed er det hun selv som må stille på dugnad. Idrettslaget her har mest dugnad for de opp til 16å. Det er endel for de eldre også, men ikke like mye som når de var mindre. Ikke like mye som arrangeres i form for cuper osv. Men jeg har fått mail fra klubben når de har manglet dugnadshjelp. Da kom det mail til alle klubbens medlemmer og støttemedlemmer. Jeg stilte opp på dugnad sammen med en pensjonist som hadde gått i klubben for 40år siden. Jeg har igrunn ikke vært med på en mer hyggelig dugnad som den. Sto der med ledelsen, pensjonisten og spillere for å sope hallen etter ett arrangemang. Ikke en dugnad som laget til mitt barn hadde ansvaret eller vakter til, men jeg hadde noen timer ledig en formiddag og følt meg snill der og da. Anonymous poster hash: 9898c...046 Av og til kan man få mye mer enn man forventer bare man er litt åpen for det Flott med den historien din Ellers enig i det du svarer HI ang. dugnad også. Anonymous poster hash: 4d590...36c
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2016 #5 Skrevet 12. mai 2016 Min datter er 18 år og dermed myndig. kan da hånballklubben hennes kreve at vi foreldrene stiller opp som parkeringsvakter på stort arrangement en hel helg? datteren er også satt opp. Arrangementet har ingenting med hånball å Gjøre. Anonymous poster hash: 2a030...bb7 Arrangementet fører vel at håndballen tjener penger???? Fotballaget til sønnen min selger dopapir. Har ikke så mye med fotball og gjøre det heller, men klubben tjener penger. Anonymous poster hash: ee79b...bd3
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2016 #6 Skrevet 13. mai 2016 Selvsagt tjener klubben penger på d. Passer dårlig å stille opp den helga, men har stilt opp på alt de 12 årene hun har spilt. Har også to yngre barn og dugnader der. Trodde kanskje jeg var ferdi når datteren fylte 18. Syns d er noe annet å hjelpe til under kampene hennes. HI Anonymous poster hash: 2a030...bb7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå