Gå til innhold

Hva tenker du? Løgn og atter løgn...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Et eksempel: I går midt på dagen sa min mann at han skulle på møte på jobben om kvelden. Det han ikke vet er at jeg har sett innkallelsen til møtet og at det skulle være nå i kveld. Jeg skulle egentlig reise bort,men det ble utsatt,så en stund før tiden for det egentlige møtet var sa han at han måtte på jobb en tur og ordne noe. Han ble borte i 4 timer og forklaringen var at noe hadde blitt ødelagt og han måtte ordne det. Han lyver så det renner av ham. Har ikke konfrontert ham med dette. Flere med erfaring der ute? Han lyver uten å blunke og finner alltid forklaringer hvis jeg konfronterer ham. Innrømmer aldri noen ting. Blir bare irritert og sint på meg som ikke tror ham

Anonymous poster hash: b5e03...0db

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Utro.

Anonymous poster hash: c6b85...b04
Skrevet

Beklager å si det, men dette synes jeg også lyser utroskap lang vei :(

Snakk med ham, fortell ham at han har en eneste sjanse til å være ærlig med deg og spør ham rett ut.

Utro eller ikke, jeg hadde ikke blitt i et forhold til en mann som så glatt løy for meg! Da ville det vært null tillit igjen for min del. Skulle jeg fortsatt måtte han lagt frem en plan for hvordan han ville endre seg for å gjøre seg fortjent til fornyet tillit, og jeg ville forventet at han selv foreslo parterapi. Men uten full ærlighet og åpenhet, radikal endring og parterapi hadde jeg ikke vurdert å fortsette forholdet en gang.

Anonymous poster hash: bacda...bef
Skrevet

Det trenger jo ikke å bety at han er utro, men det er like fullt respektløst å lyve.

Skrevet

Flere?

Anonymous poster hash: b5e03...0db

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...