Anonym bruker Skrevet 12. mai 2016 #1 Skrevet 12. mai 2016 Vi har fått ansvar for å lage tilbehør til grillmat på 17.mai. Hva ville dere laget til anledningen? Anonymous poster hash: 711fc...83c
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2016 #2 Skrevet 12. mai 2016 Kremet pastasalat Grønn salat Potetsalat Foccacia Anonymous poster hash: e2b61...264
Liljekonvall<3 Skrevet 12. mai 2016 #3 Skrevet 12. mai 2016 Potetsalat, pastasalat, fylt paprika, maiskolbe, grillet tomat, asparges, stekt(i folie) mais, griller sopp, melon i alle varianter, foccacia..
Fandens Oldemor Skrevet 12. mai 2016 #4 Skrevet 12. mai 2016 Haha, jeg tenkte at jeg kanskje kunne ha noe å bidra med da jeg så overskriften - men etter å ha lest svarene du har fått ser jeg at "potetsalat, pølsebrød og stekt løk" ikke når helt opp. Gode forslag som jeg noterer meg til neste grillselskap
Kubbelyset Skrevet 12. mai 2016 #5 Skrevet 12. mai 2016 Maiskrem! -stor boks mais (hele boksen, laken også) -en dæsj matfløte -litt smør -salt og pepper Ha dette i en kjele og kok i 5 minutter. Kjør det så glatt med en stavmikser eller i en blender. Hvis det blir litt tynt kan du jevne med litt Maizena. Nydelig til grillmat! 👌😃
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2016 #7 Skrevet 12. mai 2016 - Form med ovnsbakte poteter, søtpoteter og stekt løk - grønn salat - løkmarmelade - coleslaw - grønnsaksspyd - foccacia - aioli - kryddersmør - Anonymous poster hash: 89adc...1f3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå