Anonym bruker Skrevet 12. mai 2016 #1 Skrevet 12. mai 2016 Jeg mener at mange av disse forhandlere driver og prater om produkter som de egentlig ikke aner hva består av. Eneste de vet er at de inneholder alovera og dermed e det kjempesunt liksom. De anbefaler c9 kuren til gud og hvermannsen selv til gravide, ammende og ikke minst til de som har problemer med stoffskifte. De kaller seg kostholds og karriere veiledere. Men de har null utdanning innen kostholdveileding. Mange av dem aner faktisk ikke hva som er I produktene bare de inneholder alovera og da er det fantastisk sunt uansett. Jeg har selv venner som er både personlig trener og ærnæringsfysolog og ingen av de ville feks anbefale c9 kuren. Faktisk mente de begge at denne type "jobb" burde bli ulovlig om ikke vedkommende hadde utdanning innen faget nettopp pga av at de ikke aner hva de prater om og at de faktisk kan være farlig. Har selv Vært med på forever living velvære kvelder og ble ikke Inponert. Vertinnen ble tydelig irritert om noen kom med kritiske innspill til produktene. De anbefalte meg som ammende c9 kuren for det var jo så masse alovera I den og dermed var jo kuren helt naturlig. De er jo helt hjernevasket og tror på at de skal bli søkkrike på dette opplegget. Jeg blir helt oppgitt. Anonymous poster hash: de215...3c1
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2016 #4 Skrevet 12. mai 2016 Jeg er ikke selger for forever living men spør av ren nyskjerrighet. Hva er det oppi disse produktene som kan være farlig? Har kjøpt håndkrem derfra som jeg synes er kjempegod, så er derfor interessert i om noen vet Anonymous poster hash: 449da...f5e
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2016 #5 Skrevet 13. mai 2016 Enig angående Forever Living. Enkelte der er fullstendig hjernevaska. Samne med It works.. Høres litt for fantastisk ut. Gode gamle Tupperware derimot, det liker jeg 😝 Anonymous poster hash: 6e7e7...788
3 i april Skrevet 13. mai 2016 #6 Skrevet 13. mai 2016 Forever living har ikke bare hudkremer og sminke, men også kostilskudd, slankeprodukter osv som ikke skal brukes av gravide, ammende eller om du har lavt stoffskifte. Men flere av de som driver med dette tror tydeligvis at så lenge det er alovera basert så er det bare til å kjøre på og anbefaler disse produktene til nevnte gruppe som absolutt ikke kan bruke disse produktene. De som driver med dette mangler kunnskap og tror de skal bli rike..
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2016 #7 Skrevet 13. mai 2016 Var på party en gang og fikk beskjed om at hvis man drakk aloe vera juicen ville man de 3 første mnd oppleve uren hud siden alle slagstoffer kom ut. Det tok nemlig i snitt 3 mnd for et menneske og skifte ut alle lagene med hud....... er jo ikke en jævla tarantella heller! Anonymous poster hash: 2d8e4...98d
3 i april Skrevet 13. mai 2016 #8 Skrevet 13. mai 2016 Jeg husker ikke navnet på kremen men de anbefalte I vertfall å bruke denne på små barn ved bleier, utslett osv. Da jeg så på innholdet så var det et stoff I den som det advares mot og som kan gi kraftige alergiske reaksjoner og det anbefales at barn unger dette stoffet. . Hun som var vertinne bare fnøs av det jeg sa å så mente hun at det viktigste var at kremen ikke inneholdt vann...for det hadde vist Vært mye være. ..Etter det har jeg holdt meg unna forever living...
Elsker livet Skrevet 13. mai 2016 #9 Skrevet 13. mai 2016 Jeg syns ikke det skal forbys, men selgerne bør stilles ansvarlige med tanke på mangelfull eller feil informasjon.
Luksusdyret Skrevet 13. mai 2016 #10 Skrevet 13. mai 2016 Helt enig, det skjer jo ingen kvalitetssikring av produktene som faktisk fortæres og smøres på kroppen til voksne og barn. Hva som er skadelig? For eksempel MYE soya, som er veldig lite gunstig for folk med stoffskifteproblemer, da soya hemmer opptak av levaxin. Og så var det noen andre stoffer, noe med "m", husker ikke helt navnet, som heller ikke var så veldig sunne (mulig det var parabener?). Burde forbys absolutt.
Stridsmøy Skrevet 13. mai 2016 #11 Skrevet 13. mai 2016 Helt enig, det skjer jo ingen kvalitetssikring av produktene som faktisk fortæres og smøres på kroppen til voksne og barn. Hva som er skadelig? For eksempel MYE soya, som er veldig lite gunstig for folk med stoffskifteproblemer, da soya hemmer opptak av levaxin. Og så var det noen andre stoffer, noe med "m", husker ikke helt navnet, som heller ikke var så veldig sunne (mulig det var parabener?). Burde forbys absolutt. MI (methylisothiazolinone) heter det ekstremt allergifremkallende stoffet
Luksusdyret Skrevet 13. mai 2016 #12 Skrevet 13. mai 2016 MI (methylisothiazolinone) heter det ekstremt allergifremkallende stoffet Det var det ja Takk
Gustav Klitt Skrevet 13. mai 2016 #13 Skrevet 13. mai 2016 Det finnes ikke ressurser til å følge opp et forbud mot å være idiot.
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2016 #14 Skrevet 13. mai 2016 Helt enig med HI. Tragisk konsept hvor det er pyramidebygging på høyt nivå.. Selgerene er veldig opptatt av hvor bra produktene er i begynnelsen. Men etterhvert er det bare snakk om økonomisk frihet og hvor mye man kan tjene. Feks disse voldsomme bonusene og bilbonusene de får.. Det er bare penger, penger, penger..... De gjør alt for å få nye selgere slik at de kan tjene mer penger selv. Syns det er trist når oppegående jenter blir helt oppspist av dette tullet. Har en kjent blogger på snap. Det går kun i forever living og salg av produkter. Jenta har jo mista helt sjarmen 😳 Når det kommer til dette med ingredienser, er jeg også skeptisk. Hvis det er SÅ fantastisk, så er det rart at det ikke finnes i alle butikker.. De hadde vel tjent mer på det??? Tåpelig opplegg. Håper det forsvinner snart hele greiene. Folk burde ikke holde på med ting de ikke vet noe om!! Anonymous poster hash: 05a50...32e
Luksusdyret Skrevet 13. mai 2016 #15 Skrevet 13. mai 2016 Helt enig med HI. Tragisk konsept hvor det er pyramidebygging på høyt nivå.. Selgerene er veldig opptatt av hvor bra produktene er i begynnelsen. Men etterhvert er det bare snakk om økonomisk frihet og hvor mye man kan tjene. Feks disse voldsomme bonusene og bilbonusene de får.. Det er bare penger, penger, penger..... De gjør alt for å få nye selgere slik at de kan tjene mer penger selv. Syns det er trist når oppegående jenter blir helt oppspist av dette tullet. Har en kjent blogger på snap. Det går kun i forever living og salg av produkter. Jenta har jo mista helt sjarmen Når det kommer til dette med ingredienser, er jeg også skeptisk. Hvis det er SÅ fantastisk, så er det rart at det ikke finnes i alle butikker.. De hadde vel tjent mer på det??? Tåpelig opplegg. Håper det forsvinner snart hele greiene. Folk burde ikke holde på med ting de ikke vet noe om!! Anonymous poster hash: 05a50...32e Jeg er litt skeptisk til at det selges produkter i Forever Living-serien som brukes slik medikamenter brukes, uten medikamentkontroll, krav til resept og så videre. Det gjelder for eksempel slankekuren C9. Alle andre slankemidler får man kjøpt på apotek, de er godkjent, utprøvd og man får enkelte av dem kun på resept etter strenge kriterier. Her pøser man på uavhengig av sykdommer og så videre.
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2016 #16 Skrevet 13. mai 2016 Helt enig med HI. Tragisk konsept hvor det er pyramidebygging på høyt nivå.. Selgerene er veldig opptatt av hvor bra produktene er i begynnelsen. Men etterhvert er det bare snakk om økonomisk frihet og hvor mye man kan tjene. Feks disse voldsomme bonusene og bilbonusene de får.. Det er bare penger, penger, penger..... De gjør alt for å få nye selgere slik at de kan tjene mer penger selv. Syns det er trist når oppegående jenter blir helt oppspist av dette tullet. Har en kjent blogger på snap. Det går kun i forever living og salg av produkter. Jenta har jo mista helt sjarmen Når det kommer til dette med ingredienser, er jeg også skeptisk. Hvis det er SÅ fantastisk, så er det rart at det ikke finnes i alle butikker.. De hadde vel tjent mer på det??? Tåpelig opplegg. Håper det forsvinner snart hele greiene. Folk burde ikke holde på med ting de ikke vet noe om!! Anonymous poster hash: 05a50...32e Ja, det er et jævla mas! Man blir lagt til i grupper for dem som kjøper det der, det er BARE statuser om det på Facebook og så videre. Har slettet flere venner på grunn av det. Anonymous poster hash: deaec...fc8
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2016 #17 Skrevet 13. mai 2016 Er dette litt i mary kay sjangeren eller er dette renspikket svindel? Anonymous poster hash: c02c9...c83
Mamma_til_2 Skrevet 13. mai 2016 #18 Skrevet 13. mai 2016 Jeg så en reklame på facebook fra forever living de har noe vaskemiddel som du kan bruke både til gulv, kopper og klær! Du kan og ha litt i badevannet! Da begynner jeg og tenke på hva er det egentlig de selger?
3 i april Skrevet 13. mai 2016 #19 Skrevet 13. mai 2016 Mary kan har vel bare sminke og vanlige kremer så vitt jeg vet og det er vel ganske ufarlig I seg selv. Forever living er en helt annen sak de selger alt fra sminke til solkrem, helsekost, vitaminer, slanke produkter osv. Her er det tydelig ingen kontroll og de kaller seg kostholds veiledere osv uten er snev av utdanning, er det egentlig lov ????
Gustav Klitt Skrevet 13. mai 2016 #20 Skrevet 13. mai 2016 Jeg så en reklame på facebook fra forever living de har noe vaskemiddel som du kan bruke både til gulv, kopper og klær! Du kan og ha litt i badevannet! Da begynner jeg og tenke på hva er det egentlig de selger? Mistenker at det er like mye hold i det som i dette: https://en.m.wikipedia.org/wiki/Urine_therapy (Jf. The Moaning of Life, som fikk meg til å måpe.)
Mamma_til_2 Skrevet 13. mai 2016 #21 Skrevet 13. mai 2016 Mistenker at det er like mye hold i det som i dette: https://en.m.wikipedia.org/wiki/Urine_therapy (Jf. The Moaning of Life, som fikk meg til å måpe.) Æsj! 😄
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå