Anonym bruker Skrevet 12. mai 2016 #1 Skrevet 12. mai 2016 Jeg er masse ute hele året og bruker solbriller bare i helt ekstreme tilfeller, som når det er full sol på fjellet i påsken eller på sjøen i full sol om sommeren noen ganger. Sola plager meg aldri. Er det egentlig vits i å bruke solbriller eller venner øynene seg greit til å beskytte seg selv bare de blir utsatt for litt sol jevnt og trutt? Anonymous poster hash: d619f...454
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2016 #2 Skrevet 12. mai 2016 Det er minst like viktig å beskytte øynene mot uv-stråler som huden. Da kan du forhindre føflekker inne i øyet, i tillegg til øyesykdommer som grå stær og AMD (aldersrelatert makula degenerasjon ). Anonymous poster hash: 3a99c...19e
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2016 #3 Skrevet 12. mai 2016 Øynene venner seg til sola på samme måte som huden vår venner seg til kulde, ved å takle det dårligere og dårligere. Anonymous poster hash: 64afe...c7e
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2016 #4 Skrevet 12. mai 2016 Øynene venner seg til sola på samme måte som huden vår venner seg til kulde, ved å takle det dårligere og dårligere.Anonymous poster hash: 64afe...c7e Det går i hvertfall ganske sakte. Nå er jeg nesten 50 og merker fortsatt ikke noe til at øynene har større problem med å takle lys eller at huden har større problem med å takle kulde. Jeg hverken fryser mer under for eksempel isbading eller får lett forfrysninger. Når er det vi skal merke disse problemene? Anonymous poster hash: d619f...454
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå