Gå til innhold

Kan onani være tegn på omsorgssvikt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har et stort barn på nesten 9 år som bor her en periode. Hun onanerer ganske åpenlyst foran oss i familien. Vet at det er normalt for små barn, men så store?

Anonymous poster hash: a953f...a22

Videoannonse
Annonse
Skrevet

All selvstimuli i unaturlige settinger bør vekke bekymring. Trenger overhodet ikke være snakk om omsorgsvikt, det kan være det, det kan være andre ting som plager ev. syndrom eller annen utviklingshemming. Dette ville jeg tatt på alvor. En annen ting kan være at jenta bare ikke har lært seg normen. Håper det er det siste.

Anonymous poster hash: f4717...1a4

Skrevet

Det kan være en måte å avreagere på, så det er i hvert fall ikke umulig at det kan være det.

Jeg ville blitt bekymret for at et barn på 9 år onanerer åpenlyst foran andre, for da er det helt tydelig at hun ikke har blitt lært de sosiale kodene hun trenger å lære. Det er i hvert fall en form for omsorgssvikt.

Det er ikke normalt at en 9-åring onanerer foran andre, jeg ville også bekymret meg over hvordan forholdet til sex er i hjemmet hennes, selv om det ikke trenger være slikt i bildet, det kan være "bare" omsorgssvikt som går på andre ting.

Anonymous poster hash: da88a...cc8
Skrevet

Har et stort barn på nesten 9 år som bor her en periode. Hun onanerer ganske åpenlyst foran oss i familien. Vet at det er normalt for små barn, men så store?

Anonymous poster hash: a953f...a22

Enten hun har sett noen gjøre det foran henne (som er omsorgssvikt) eller har ingen fortalt henne at slikt gjør man ikke foran andre (som må ikke helt bety omsorgssvikt men mer sånn dårlige sosiale antenner).

Anonymous poster hash: 342fa...9dd

Skrevet

Har en gutt på 9 år som kan ligge å gni seg på gulvet å puste og pese. Da sier jeg han må gå på rommet sitt å gjøre det, for akkurat sånn gjør man ikke foran folk. Er nøye på å si at det er ok, men da alene på rommet sitt. Ingen omsorgssvikt her i huset :)

Anonymous poster hash: 10358...46f
Skrevet

Kan være tegn på andre ting enn enn omsorgssvikt også.

Ei i vår omgangskrets slet med at datteren gjort dette midt i stua med hele familien tilstede. (Kan si at morfar så ut til ønske seg ett helt annet sted akkurat da. 🙈😄😄) Hun har Asperger og må lære en del sosiale koder på mer direkte måter enn andre barn. ☺

Men lærte det ganske fort da. ☺☺

Anonymous poster hash: 0bdf8...529

Skrevet

Var det ikke nettop en tråd om en sjuåring som gjorde dette og som også skulle bo hos trådens TS en periode? Merkelig sammentreff, trolling eller noe verre?

Anonymous poster hash: 87962...6c2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...