Anonym bruker Skrevet 12. mai 2016 #1 Skrevet 12. mai 2016 Jeg får besøk i morgen av en fyr jeg dater. Han skal være her i helgen.. og nå fikk jeg mensen en uke på forskudd!! Noe så bedritent!! Skulle ønske det gikk an å bare suge alt blodet ut med en støvsuger eller noe.. fader altså, gå og blø sånn da gitt! Grrrr Anonymous poster hash: 62cc3...e97
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2016 #2 Skrevet 12. mai 2016 Det er jo sååå typisk da! Blæ!😩 Anonymous poster hash: f30d2...f48
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2016 #3 Skrevet 12. mai 2016 Suge blodet ut med støvsugeren!! 😂😂😂😂😂 fortell oss hvis det virker da! 😜😜😜 Anonymous poster hash: ce72d...c34
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2016 #4 Skrevet 12. mai 2016 Finnes noen tabletter man kan ta for å stoppe/minimerer blødningen.. Husker ikke hva de heter, men du får de på resept du kan jo feks si til legen at du skal i badebursdag med barnet ditt eller noe, og har kraftige blødninger. Så slipper du å si den egentlige grunnen Anonymous poster hash: 46f0c...38b
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2016 #5 Skrevet 12. mai 2016 Det er ikke verdens undergang Ikke ta noen piller for det,da roter du med hormonene dine. Anonymous poster hash: 4ddf2...25c
Liljekonvall<3 Skrevet 12. mai 2016 #6 Skrevet 12. mai 2016 Finnes noen tabletter man kan ta for å stoppe/minimerer blødningen.. Husker ikke hva de heter, men du får de på resept du kan jo feks si til legen at du skal i badebursdag med barnet ditt eller noe, og har kraftige blødninger. Så slipper du å si den egentlige grunnen Anonymous poster hash: 46f0c...38b Tror ikke de funker om du allerede har begynt å blø. Jeg tok noen sånne for maaange år siden, og da måtte jeg ta de et par dager før forventet mens..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå