Gå til innhold

Hva bruker dere til skjørt?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg liker å gå med skjørt, særlig A-formede med lengde nedenfor kneet. (Vet at mange synes det er stygt, så det bør dere ikke skrive. Jeg liker det, særlig fordi jeg har veldig komplekser for knærne mine.) Men jeg sliter med å finne noe fint å ha til - altså på overkroppen. Hva bruker dere? Liker godt enkle gensere, men finner ingen som er innsvinget i livet, og da blir jeg klumpete. Liker ikke plagg som skal stikkes nedi skjørtelinningen, for jeg er ikke akkurat flat i magen. Ikke tykk, men buler nok litt, og det vil jeg ikke fremheve. 



Anonymous poster hash: 65be7...19e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...