Anonym bruker Skrevet 12. mai 2016 #1 Skrevet 12. mai 2016 Jeg liker å gå med skjørt, særlig A-formede med lengde nedenfor kneet. (Vet at mange synes det er stygt, så det bør dere ikke skrive. Jeg liker det, særlig fordi jeg har veldig komplekser for knærne mine.) Men jeg sliter med å finne noe fint å ha til - altså på overkroppen. Hva bruker dere? Liker godt enkle gensere, men finner ingen som er innsvinget i livet, og da blir jeg klumpete. Liker ikke plagg som skal stikkes nedi skjørtelinningen, for jeg er ikke akkurat flat i magen. Ikke tykk, men buler nok litt, og det vil jeg ikke fremheve. Anonymous poster hash: 65be7...19e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå