Anonym bruker Skrevet 12. mai 2016 #1 Skrevet 12. mai 2016 Ser jo at mange selger ting på facebook og har prøvd det selv, men jeg hater å få fremmede på døra...klarer det bare ikke🙈Orker bare "gå gjennom prosessen" hvis jeg kan få mye for noe..🙈Flere??  Anonymous poster hash: 1fcb2...c25
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2016 #2 Skrevet 12. mai 2016 Nei, den problemstillingen klarer jeg ikke å leve meg inn i. Det er da bare de du har gjort avtale med som kommer på døra? Selv gir jeg bort masse, har aldri tenkt på det som et problem at folk ringer på døra mi. Anonymous poster hash: ff0f8...a97
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2016 #3 Skrevet 12. mai 2016 Du er rar  Anonymous poster hash: cba62...984
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2016 #4 Skrevet 12. mai 2016 Ser jo at mange selger ting på facebook og har prøvd det selv, men jeg hater å få fremmede på døra...klarer det bare ikkeOrker bare "gå gjennom prosessen" hvis jeg kan få mye for noe..Flere??  Anonymous poster hash: 1fcb2...c25 Kan du ikke møte de på nærmeste bensinstasjon eller noe i stedet for da?  Anonymous poster hash: 91e40...b83
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2016 #5 Skrevet 12. mai 2016 Helt enig, er veldig ubehagelig å få folk på døra. Får aldri solgt noe uansett pris så fatter ikke hvordan noen får solgt alt mulig skrot!  Anonymous poster hash: f029e...969
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå