Anonym bruker Skrevet 12. mai 2016 #1 Skrevet 12. mai 2016 Og hvordan gjør du det? Anonymous poster hash: a8dbc...b17
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2016 #2 Skrevet 12. mai 2016 Jeg prøver å gjøre det hver eneste måned. Det hender jeg kan glemme en måned innimellom, men som regel får jeg det gjort regelmessig og månedlig. Jeg har skrevet ganske nøye her hvordan man skal sjekke tildligere. Sjekk denne linken. Jeg har svart som nr. tre her... gå inn på linken videre til det svaret mitt jeg viser til i en enda tidligere tråd. http://www.klikk.no/forum/barnimagen/index.php/topic/144261491-ok-ang-%C3%A5-sjekke-bryst-for-kuler/#entry147731068 Anonymous poster hash: 7dcd4...cba
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2016 #3 Skrevet 12. mai 2016 Jeg prøver å gjøre det hver eneste måned. Det hender jeg kan glemme en måned innimellom, men som regel får jeg det gjort regelmessig og månedlig. Jeg har skrevet ganske nøye her hvordan man skal sjekke tildligere. Sjekk denne linken. Jeg har svart som nr. tre her... gå inn på linken videre til det svaret mitt jeg viser til i en enda tidligere tråd. http://www.klikk.no/forum/barnimagen/index.php/topic/144261491-ok-ang-%C3%A5-sjekke-bryst-for-kuler/#entry147731068 Anonymous poster hash: 7dcd4...cba Tusen Takk 😚😚 Blir helt svett i håndflatene. Kjente noe hardt på sidene. Ikke lenge til mens,kanskje derfor.? Anonymous poster hash: a8dbc...b17
hilde og gutta Skrevet 12. mai 2016 #4 Skrevet 12. mai 2016 Da jeg har bryst kreft så sjekker jeg mitt restrerende bryst en gang i månden. Min mann gjör det for jeg makter ikke å ta på det området. Men det er bra du sjekker,men ikke gjör det uka för mens og uka etter! Og kom deg til legen om du har kjent noe. Bedre å gå en gang for mye enn ingen ganger. Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2016 #5 Skrevet 12. mai 2016 Tusen Takk Blir helt svett i håndflatene. Kjente noe hardt på sidene. Ikke lenge til mens,kanskje derfor.? Anonymous poster hash: a8dbc...b17 Enig med Hilde og gutta, uken før mens er ikke tiden å sjekke seg, for da er alle kjertlene våre tydeligere å kjenne og kan mistolkes som "kuler". Ca 7 dager etter første mensdag er for de fleste en god dag å gjøre det på, da er mensen som regel over eller nesten over, og da er brystene på sitt roligste. Noen kan også få litt endringer ved eggløsning, så det beste er å gjøre det ca. dag 7 etter mens og i hvert fall før eggløsning. Jeg har gjort det til en rutine at jeg sjekker meg ca. den dagen mensen min er ferdig eller et par dager etter. Det du kjenner på sidene nå ville jeg ikke vært bekymret for. Sjekk deg igjen rett etter du har hatt mensen. Anonymous poster hash: 7dcd4...cba
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2016 #6 Skrevet 12. mai 2016 Hver morgen. Jeg ligger og våkner, strekker på meg og gnir meg på puppene. Full kontroll. Anonymous poster hash: 78cfd...783
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2016 #7 Skrevet 12. mai 2016 Enig med Hilde og gutta, uken før mens er ikke tiden å sjekke seg, for da er alle kjertlene våre tydeligere å kjenne og kan mistolkes som "kuler". Ca 7 dager etter første mensdag er for de fleste en god dag å gjøre det på, da er mensen som regel over eller nesten over, og da er brystene på sitt roligste. Noen kan også få litt endringer ved eggløsning, så det beste er å gjøre det ca. dag 7 etter mens og i hvert fall før eggløsning. Jeg har gjort det til en rutine at jeg sjekker meg ca. den dagen mensen min er ferdig eller et par dager etter. Det du kjenner på sidene nå ville jeg ikke vært bekymret for. Sjekk deg igjen rett etter du har hatt mensen. Anonymous poster hash: 7dcd4...cba Tusen Takk 😚😚 Det skal jeg gjøre. Anonymous poster hash: a8dbc...b17
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå