Anonym bruker Skrevet 12. mai 2016 #1 Skrevet 12. mai 2016 Noen som har gjort det og vært gravide? Der står på pakken at man ikke skal ta før ikm (at jeg ikke kan lære?) men mannen skulle gå å kjøpe en test jeg kunne ha liggende til søndag, men kjøpte en pakke med 8 tester i, og da klarte jeg selvfølgelig ikke å holde meg ååååå jeg er så teit, for der var det selvfølgelig ikke noe strek Den andre fra rfsu kan man ta fem dager før ikm så hadd jo forhåpninger... Sukk. Anonymous poster hash: 0601a...367
<3 Legoland <3 Skrevet 12. mai 2016 #2 Skrevet 12. mai 2016 Så klart du kan. Men resultatet kan du kanskje ikke stole på...
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2016 #3 Skrevet 12. mai 2016 Klart du kan, jeg testet positivt på billigsgtrimmel 6 dager før IKM... Er en testoman og brukt sikkert alle gravidtester som finner, og min erfaring er at rfsu sine slår ut veldig seint. De blir heller aldri super sterke når de er positive... så om du tester nå, er det ikke sikkert du får positivt selv om du er gravid.... Anonymous poster hash: f102e...bb8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå