Gå til innhold

Bilstol til reservebilen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilken vil dere anbefale? Tenkte å kjøpe en stol til rundt 2000,- Må ha beltestol. Den kommer til å bli brukt uhyre sjeldent, kun de 100 meterne fra barnehagen og hjem en sjelden gang (ja, jeg vet det kan skje ulykker på den strekken også :) )

Vil ha et trygt sete til den bilen også. Har et BeSafe Izi up X3 i hovedbilen som jeg bruker for å kjøre barnet til og fra barnehagen, og det er også den vi bruker når vi skal gjøre ærender.

Anonymous poster hash: e9681...9d8
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Denne har mannen i jobbebilen sin.

http://www.biltema.no/no/Bil---MC/Bil-tilbehor/Barn-i-bilen/Barnestol/Beltestol-2000023745/

Er jo uhyre sjelden han har barn i den bilen, vi har jo privatbil vi bruker som familie og det er jeg som henter i barnehagen siden jeg slutter på jobb tidligere enn han. Men en og annen gang har han hentet i barnehagen e.l. med jobbebilen og da har han dette setet. Vi har også barnehagen på samme byggefelt som vi bor, så det er 30 og 40 sone hele veien hjem...

Anonymous poster hash: 852c5...922
Skrevet

Takk for svar. Har sett litt på den stolen, men føler at den ikke er trygg :P Er 60 sone fra barnehagen og hjem. Jeg leverer og henter i 99% av tilfellene siden jeg kjører den veien barnehagen ligger

Skrevet

For 2000 kr kan du få en Cybex solution på tilbud. Et fantastisk sete.

Anonymous poster hash: 53e4f...1ae

Skrevet

Skrev over her at det må være beltestol :) Blir ikke Biltema eller Europris

Skrevet

Beklager. Trodde jeg skrev det over her :P

Skrevet

Britax Adventure er et rimelig og godt sete. Får det nytt ned til 800kr. Evt en besafe x2 :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...