Gå til innhold

Kan jeg fjerne grinda?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Datter er 19 måneder. Går ikke sånn kjempe bra men kommer seg frem.

Vi har satt opp grind på terrassen. Det er tre trinn ned. Terrassen er tom så hun får ofte være litt alene der når jeg skal på do etc.

I går gikk jeg på do og løp så opp for å hente en ren skjorte til datter. Titter ut av vinduet og ser datter på plenen. 😱

Løper ned og da er hun på plattingen og er i ferd med å lukke grinden etter seg. (Krok på veggen)

Aner ikke hvor lenge hun har holdt på med dette jeg.

Kan vi like gjerne fjerne grinden? Ellers så må vi sikre med en annen krok hun ikke får opp.

Anonymous poster hash: a497a...4dc

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tenker at det går helt fint at hun kan lukke opp og igjen grinden selv. Hvis det er greit at hun kan gå på den andre siden uten at du vet det, så er det vel helt greit at hun klarer den selv. Hvis hun ikke skal kunne gå ut der, så må du finne en annen måte å feste på eller gi beskjed om at hun ikke får lov.

Vi hadde grind i 2. etg. leeenge. Barnet klarte det fint selv, men vi beholdt den fordi det lett var slik at noen kunne risikere å falle ned trappen ved lek. Med en grind vil man ikke falle ned uforvarende.

Anonymous poster hash: e584c...038
Skrevet

Jeg tenker at det går helt fint at hun kan lukke opp og igjen grinden selv. Hvis det er greit at hun kan gå på den andre siden uten at du vet det, så er det vel helt greit at hun klarer den selv. Hvis hun ikke skal kunne gå ut der, så må du finne en annen måte å feste på eller gi beskjed om at hun ikke får lov.

Vi hadde grind i 2. etg. leeenge. Barnet klarte det fint selv, men vi beholdt den fordi det lett var slik at noen kunne risikere å falle ned trappen ved lek. Med en grind vil man ikke falle ned uforvarende.

Anonymous poster hash: e584c...038

Inne har vi grind hun ikke klarer åpne. På terrassen er det lave trinn og hun er flink å gå i trapper er veldig forsiktig og har respekt for høye kanter.

Ble bare så overrasket over at hun driver og åpner og lukker selv. Har nok undervurdert hvor smarte de små er.

Anonymous poster hash: a497a...4dc

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...