Anonym bruker Skrevet 11. mai 2016 #1 Skrevet 11. mai 2016 Hei 😀vi pleier å reise med ving, men er det noen som foretrekker startour her inne? Og kan si noe om sammenligning på ulike punkt?  Noen som har erfaring med hopp-på turer rett før avreise i juli? Hvor mye blir prisen senket i fellesferien? Kan en familie på fire få en tur til 20000 evt inkludert all inklusive?  Håper på svar!! 😀  Anonymous poster hash: 83c61...c8e
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2016 #2 Skrevet 11. mai 2016 Er det dårlig vær i Norge er det nesten umulig å få noe hopp på tur til Syden og hvertfall ikke til under 20 tusen. Jeg ville uansett ikke reist på hopp på tur med barn for man vet aldri hvor man havner typ party hotel med fulle folk døgnet rundt. Både ving og Star tour er like dårlige, vil bare ha mest mulig penger fra folk og hjelper ikke en dritt om noe skjer. Bestill fra andre plasser i såfall.  Anonymous poster hash: ad422...ec6
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2016 #3 Skrevet 12. mai 2016 Min erfaring er at Startour er billigere enn Ving og ofte har litt bedre flytider. Vi foretrekker Startour. Anonymous poster hash: 8991e...dbc
Gjest Skrevet 12. mai 2016 #4 Skrevet 12. mai 2016 Jeg foretrekker Ving og har reist med de i 30 år. Har ingen spes gode erfaringer med Star Tour de gangene jeg har reist med de. En gang holdt jeg med flere andre å bli strandet på en øy fordi de ikke "visste" at båten som skulle ta oss derifra ikke gikk. Enden på visa var vi måtte fikse dette selv og svenskene mistet sitt fly og måtte fly via Finland i stedet.  Dårlig strukturering ved de gangene jeg har benyttet meg av de.  Når det gjelder flytidene med Ving, så reiser jeg enten 07.00 om morgenen eller om kvelden. Ungene har alltid tilpasset seg. Og det er et hat å reise det første døgnet uansett, og skulle ønske man kunne våkne utvilt i sengen kl 08.00 dagen derpå i stedet
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2016 #5 Skrevet 12. mai 2016 Før i tiden reiste jeg ofte på hoppe-på-turer med star tour (for nesten 10 år siden) havnet som regel på ganske greie hotell. Ene gangen havnet jeg på et 5 stjerners luksus hotell  De senere årene syns jeg det har vært vanskelig å finne hoppe-på-turer til en rimelig pris, min erfaring er at det billigste er å bestille leeenge før.  Har forresten aldri reist med ving, så null sammenligningsgrunnlag. Anonymous poster hash: 548e1...fe6
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2016 #6 Skrevet 12. mai 2016 Vanligvis har vi likt Startour ganske godt, men i pr var prisen deres 12 000 høyere for 2 uker (2 barn 1 voksen) i samme tidsrom og på samme hotell i Hellas. Vi fikk helt bakoversveis for å si det slik. Har reist med alle 3 før, men liker ikke helt flyene som Ving bruker (Thomas Cook).  Anonymous poster hash: d2a24...95e
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2016 #7 Skrevet 12. mai 2016 Vanligvis har vi likt Startour ganske godt, men i pr var prisen deres 12 000 høyere for 2 uker (2 barn 1 voksen) i samme tidsrom og på samme hotell i Hellas. Vi fikk helt bakoversveis for å si det slik. Har reist med alle 3 før, men liker ikke helt flyene som Ving bruker (Thomas Cook).  Anonymous poster hash: d2a24...95e Nå ble vist litt av teksten borte. Apollo var altså 12000 billigere enn Startour på samme hotell og samme periode.  Anonymous poster hash: d2a24...95e
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2016 #8 Skrevet 12. mai 2016 Tusen takk alle! Â Anonymous poster hash: 83c61...c8e
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2016 #9 Skrevet 13. mai 2016 Foretrekker star tour. De har alltid vært hjelpsomme hvis det har vært noe. Ving derimot, not so much!  Anonymous poster hash: 133b5...531
Blondzilla Skrevet 13. mai 2016 #10 Skrevet 13. mai 2016 Jeg har reist med begge, og det er mye det samme altså. Sist jeg bestilte noe var ving jevnt over billigere, men det varierer nok. Jeg foretrekker å reise med rutefly til fastlandsspania om jeg vil til "Syden", da til Marbella eller Alicante. Det er stort sett billigere og mye finere. Eneste er at det ikke er så mange all inclusive hoteller der om man foretrekker det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå