Gå til innhold

Når fikk dere mage i deres andre svangerskap ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

har litt mage fra før av, så bare går å venter til det er "greit" å vise den frem :)

Anonymous poster hash: 4932b...59c
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uke 22... 😕 har fortsatt veldig liten mage i uke 29...

Anonymous poster hash: e002a...117

Skrevet

Uke 23:-) Denne uka:-)

Skrevet

Hadde mage i uke 16 i andre svangerskap. Uke 15 i tredje. Slank med veldig lite fett på magen så popper fort ut her.

Anonymous poster hash: 947c7...743

Skrevet

Uke 15 vistes det ganske godt, spesielt på kveldstid, men kunne fortsatt skjule det med riktige klær. Etter uke 20-22 var det ingen tvil, følte meg ikke bare feit lengre, men kunne stolt strutte med babymagen.

Skrevet

I uke 10 ble jeg spurt av en kollega på jobb om jeg var gravid pga magen som stakk frem, tross lang tunika og forsøk på å skjule :P

Anonymous poster hash: afb4d...f7b

Skrevet

Den hadde såvidt begynt å vises litt syntes jeg selv i allefall i uke 19. Rundt uke 24 begynte det å bli ordentlig baby mage.

Skrevet

Omtrent umiddelbart. Ikke særlig stilig å bli spurt om man snart skal føde når det er fire måneder igjen.

Skrevet

10 uker på vei ble det avslørt av at noen spurte meg pga magen. Ville egentlig vente til etter 12 uker med å si det men.

Anonymous poster hash: c9ed9...687

Skrevet

Rundt uke 23 kom gravidmagen. Før det så det bare ut som at jeg hadde spist veldig godt 🙈

Anonymous poster hash: 2acf8...300

Skrevet

Aldri. Var normalvektig med litt dvask mage fra før, og det holdt seg hele veien. Måtte begynne med gravidbukse i 7.mnd, mest fordi lårene vokste (!).

Anonymous poster hash: 6ac57...981

Skrevet

10 uker på vei ble det avslørt av at noen spurte meg pga magen. Ville egentlig vente til etter 12 uker med å si det men.

Anonymous poster hash: c9ed9...687

Samme her. Uke 19 nå og ser ut som uke 29 med førstemann. Samme startvekt og vektoppgang, utrolig nok.

Anonymous poster hash: 3df9d...07f

Skrevet

Jeg har ekstra polstring på magen. Begynte å få skikkelig mage uke 8. Nå er jeg snart halvveis og har stoooor mage. Veldig inviduelt når magen kommer :)

Anonymous poster hash: 2157f...cfd

Skrevet

Med første var jeg 10-12 uker da jeg begynte med mammabukser. Etter at "oppblåsthet" og forstoppelse pga nylig røykeslutt før graviditet og deretter graviditetshormoner hadde lagt seg,- så var magen der...

Andre gang kjøpte jeg meg nye jeans og ei slim-fit skjorte i uke 22 og magen va enda ikke synlig..... Og jeans var i samme størrelse som før jeg ble gravid første gang!

Forskjell på utrenet og usunn og sunn og trent kan man si. Gikk opp normale 11 kilo andre svangerskap,- 42 kilo første svangerskap. Måtte bli sunn for å kvitte meg med disse.... Og det tok over 3år, men så absolutt verdt og bruke den tida og gjøre det til et livstidslangt prosjekt fremfor å bare slanke meg :)

magen er IKKE flat og stram altså, men den bruker ikke mer plass enn ha den gjorde før jeg ble mamma heller :)

Anonymous poster hash: 617a4...690
Skrevet

Uke 16 ca

Anonymous poster hash: cb9f8...da7

Skrevet

Huff, ca 6 mnd før jeg ble gravid 🙈

Anonymous poster hash: 636cd...7e2

Skrevet

Uke 7.

Anonymous poster hash: 73889...142

Skrevet

Uke 16 med andremann. Men det skal sies at dette ikke var baby eller oppblåst mage, det var min "naturlige" bolle som ble sluppet ut i fri utfoldelse haha... Deilig å ikke holde den inne ;)

Magen kom vel ikke egentlig før jeg var rundt 6-7 mnd :)

Anonymous poster hash: ca264...420

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...