Gå til innhold

Eier eller leier du?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eier med samboer. Foreldrene mine tok opp lånet til den første leiligheten jeg kjøpte. Jeg betalte til dem, de betalte videre til banken. Jeg sto som eier. Dette gjorde at jeg klarte å bygge meg opp en god slump i egenkapital i løpet av de fem årene jeg bodde der. Så da gikk jeg og nåværende samboer inn med lik sum egenkapital ved boligkjøp sammen. Jeg var 32 år gammel da jeg kjøpte siste boligen. 

Anonymous poster hash: 90f2f...484
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjøpte leilighet aleine da jeg var rundt 30. Før det har jeg eid hus med to ekser. Så gikk ut av siste forholdet med egenkapital fra han kjøpte meg ut. Hvis ikke hadde jeg aldri fått kjøpt meg noe aleine.

Skrevet

Min mann eier leiligheten vi bor i :) jeg er 29.

Anonymous poster hash: 50b41...8e9

Skrevet

Eier.Vi kjøpte del av en tomannsbolig da vi var 27 og 31.To år senere kjøpte vi enebolig.To år etter det igjen flyttet vi til en enebolig litt nærmere min hjemplass.Elsker å bo her.Skal ALDRI flytte.(Må legge til at banken fortsatt eier en god del av huset vårt).

Skrevet

Leier nå, 26

Eide for to år siden, kjøpte hus sommeren jeg ble 21, måtte selge sommeren jeg ble 24 pga brudd med bf.

Anonymous poster hash: c18a5...621

Skrevet

Eier enebolig sammen.

Anonymous poster hash: 46573...6df

Skrevet

Eier to leiligheter sammen med eksmannen, kjøpte min første når jeg var 24, er 35 nå.

Skrevet

Jeg eier en enebolig sammen med mannen min.

Kjøpte min første bolig sammen med mannen når jeg var 24.

Når jeg var 20 flyttet jeg inn til mannen, fikk bli med på hus/lån når jeg var 23 og vi ble foreldre og så fremtiden sammen.

Skrevet

Eier sammen med samboer. Kjøpte for seks år siden, da var jeg 19.

Anonymous poster hash: 11c8b...1b9

Skrevet

Leier stor leilighet på bondegård. Har fri tilgang til allt av uteområder å trives godt her. Jeg er 22 alenemor å sparer til mer egenkapital sån at jeg kan kjøpe meg hus eller leilighet i samme ommerådet en dag i framtiden.

Anonymous poster hash: a806c...83c

Skrevet

Har aldri bodd i leid. Kjøpte da jeg var 22. Leilighet var første. Nå er det enebolig.

Anonymous poster hash: eafb5...a58

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...