Anonym bruker Skrevet 11. mai 2016 #1 Skrevet 11. mai 2016 Tror jeg! Jeg vet ikke helt hvordan det skal føles når man er babysyk? Jeg har ikke vært det før. Det føles liksom som at jeg ser gravide hele tiden, tenker å være gravid, drømmer om det, begynner å synes babyer er virkelig skjønne og ikke bare helt slitsomme. Begynner å tenke på mannen som far og blir rørt av det. Men så synes jeg det virker slit med barn og at du får mye mindre frihet. Og da blir jeg glad jeg ikke har fått barn enda. Betyr det da at jeg ikke er babysyk?? Tror liksom alt ligger til rette snart. Han er ferdig student om et halvt år, og da begynner vi å få penger. Jeg er student i hele 4 år til, og har bare et år med lån. Heldigvis har mannen lønn da. Vi er begge 28 år. Er det for ungt? Ah så mange tanker! Hva tenker dere? Anonymous poster hash: 062f0...32d
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2016 #2 Skrevet 11. mai 2016 Jeg er 28 år, student og tvillingmamma. Det er ingen frihet og helt topp. Den får man jo tilbake igjen 😄 Anonymous poster hash: 39d7d...318
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2016 #3 Skrevet 11. mai 2016 Kjør på. 28 er IKKE for ungt!!!☺️ Anonymous poster hash: c10c2...379
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2016 #4 Skrevet 11. mai 2016 28 er i alle fall ikke ungt! Hvis dere ønsker flere barn ville jeg satt i gang når økonomien tillater det. Det er et slit og man mister all frihet, men det er jo likt for alle som får barn uansett alder. Anonymous poster hash: d3fff...8b9
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2016 #5 Skrevet 11. mai 2016 Bortsett fra at jeg er 25 og i jobb, er dette som om jeg skulle skrevet det selv! 😂 Tenker at det passer aldri med barn, og at det er bare hive pilla 😂 Har ombestemt meg mange ganger! Blir vel snart 👍🏻 Anonymous poster hash: 67e06...5e6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå