Gå til innhold

Ang feber! Se hit!

Anbefalte innlegg

Skrevet

For det første: Gutt 10 år, fikk allergireaksjon i helgen med kraftig utbrudd av eksem. I tillegg mente legen at han hadde fått en forkjølelse. Hadde 38,5 i feber på søndag, 39 i feber på mandag, forhøyet temp fra morgenen av i går som steg opp til 38,3 i feber på kvelden tirsdag. Idag helt fin i temp helt til nå ble han målt til 38. Ville dere sendt på skolen i morgen hvis det ikke stiger mer, eller holdt hjemme?

For det andre: Jeg pleier vanligvis ikke å stille spørsmål som dette da jeg holder han hjemme hvis han har hatt feber dagen før, men han har vært så mye borte at jeg skjemmes. Jeg er litt redd for underliggende sykdom da gutten min ofte(?) har feber, mange ganger lav feber men det varer i 4-7 dager som oftest hver gang ca 1-2 mnd imellom at han er syk. Han har dessuten alltid vært mye bleikere enn andre barn vi kjenner. Han blir også fortere sliten enn andre barn. Klager mange ganger (ca hver uke) over at han er kvalm, svimmel og har vondt i hodet.

Han har kryssallergi og reagerer med astma noen ganger ved eksponering, og dette kan jo selvfølgelig være en årsak til at han er mye syk. Dårlig immunforsvar kanskje?

Anonymous poster hash: 4972c...401
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dytt :)

Anonymous poster hash: 4972c...401

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...