Anonym bruker Skrevet 11. mai 2016 #1 Skrevet 11. mai 2016 Jeg er nå i uke 14 og har blødd omtrent daglig siden jeg ble gravid. Merker at jeg begynner å bli utrolig lei av å måtte gå rundt med bind hver eneste dag. Jeg har allerede vært på to ultralyder pga blødningene, men fosteret har god hjertelyd og er utrolig aktivt inni der..så legen mente at dette måtte komme av skjøre slimhinner.. Er det noen andre her som har hatt blødninger store deler av svangerskapet? Har det gitt seg etterhvert? Anonymous poster hash: 0208c...2d1
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2016 #2 Skrevet 11. mai 2016 Jeg blødde i 11 uker med min første. Og plutselig ga det seg. Fra en dag til en annen. Anonymous poster hash: 3ba83...433
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2016 #3 Skrevet 11. mai 2016 Ohoi,kamerat! Jeg har blødd hele to svangerskap,fra begynnelsen til enden. Jeg har vært gjennom utallige ultralyder,alle viste seg å være ok. Med førstemann fikk jeg "mens" i første,andre og tredje måned rundt uke 15 skikkelig blødning,ble innlagt. Og så fortsatte det å blø mindre til uke 37. da jeg ikke kunne holde ut lenger all uvissheten. Men sannheten er at barnet hadde det veldig bra i magen og det var trolig andre faktorer som spilte inn. Andre svangerskap blødde jeg også. I mindre grad men hver dag. Da skjønte jeg det slik at det er meg,jeg visste at ingen lege kan gjøre noe med det og at jeg bare må slappe av og holde ut. Jeg er gravid med tredjemann og ingen blødning hittil. Utifra min erfaring hadde jeg trolig hormonelt ubalanse,som resulterte skjøre slimhinner. Ingen kunne hjelpe meg,jeg måtte bare holde ut til uke 27,jeg måtte slappe av og prøve å ikke stresse fordi barnet er inn i deg og all stress gjør bare vondt verre. I det tredje svangerskapet,og før det begynte,var/er jeg mer avslappet,jobben er stabil barna er store nok,jeg hadde og har mindre stress. Så det er mit råd til deg. Barnet ditt har det bra,fokuser å holde ut til uke 27 så til uke 32 og så videre. Ikke stress. Ingen problemer å tenke på.la mannen ta seg av det du ikke ønsker å gjøre. Anonymous poster hash: fef43...7fc
Kakao1234 Skrevet 11. mai 2016 #4 Skrevet 11. mai 2016 Jeg blødde de første tre mnd begge gangene jeg har vært gravid. Ga seg rundt uke 15 synes jeg å huske. 😊
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2016 #5 Skrevet 11. mai 2016 Ohoi,kamerat! Jeg har blødd hele to svangerskap,fra begynnelsen til enden. Jeg har vært gjennom utallige ultralyder,alle viste seg å være ok. Med førstemann fikk jeg "mens" i første,andre og tredje måned rundt uke 15 skikkelig blødning,ble innlagt. Og så fortsatte det å blø mindre til uke 37. da jeg ikke kunne holde ut lenger all uvissheten. Men sannheten er at barnet hadde det veldig bra i magen og det var trolig andre faktorer som spilte inn. Andre svangerskap blødde jeg også. I mindre grad men hver dag. Da skjønte jeg det slik at det er meg,jeg visste at ingen lege kan gjøre noe med det og at jeg bare må slappe av og holde ut. Jeg er gravid med tredjemann og ingen blødning hittil. Utifra min erfaring hadde jeg trolig hormonelt ubalanse,som resulterte skjøre slimhinner. Ingen kunne hjelpe meg,jeg måtte bare holde ut til uke 27,jeg måtte slappe av og prøve å ikke stresse fordi barnet er inn i deg og all stress gjør bare vondt verre. I det tredje svangerskapet,og før det begynte,var/er jeg mer avslappet,jobben er stabil barna er store nok,jeg hadde og har mindre stress. Så det er mit råd til deg. Barnet ditt har det bra,fokuser å holde ut til uke 27 så til uke 32 og så videre. Ikke stress. Ingen problemer å tenke på.la mannen ta seg av det du ikke ønsker å gjøre. Anonymous poster hash: fef43...7fc Tusen takk! Håper virkelig det går bra her også Anonymous poster hash: 0208c...2d1
Julie (: Skrevet 11. mai 2016 #6 Skrevet 11. mai 2016 Jeg har ikke gjort det selv, men moren min gjorde det hele svangerskapet med meg og trodde vel egentlig ikke at det skulle gå bra før jeg lå i armene hennes. Tror det satte nok stuck i henne til å ikke prøve på flere.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå