Gå til innhold

Er denne 1årsgaven innafor til eget barn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har ei jente som Elsker å bade. Har derfor tenkt på å kjøpe årskort i svømmehallen til oss, men da jeg har dårlig råd for tiden vurderer jeg å gi det som bursdagsgave. Blir dette litt teit, slik at jeg burde gi det utenom? Tenkte å kjøpe noe badeleker og en badedrakt som hun kunne få pakke opp selve dagen når hun feires med familie.

Hun selv skjønner jo ingenting, så må vel innrømme at det er andres reaksjon jeg er bekymret for. Hva ville dere tenkt?

Anonymous poster hash: 55130...53e
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det var jo en strålende idé.

Våre ettåringer har forresten ikke fått noe av oss på bursdagen de. De skjønner jo ikje noe alikevel, og i vår familie blir det nok pakker å pakke opp uansett.

Anonymous poster hash: aea2b...03e

Skrevet

Kjempefin gave som vil gi henne timevis med moro, aktivitet og samvær med familien, mye bedre enn å kjøpe enda en plastleke som hun fort vokser ifra!

Skrevet

Årskort i svømmehallen er jo supert og en flott gave.

Hva andre tenker trenger dere ikke ofre en tanke.

Skrevet

Om du har dårlig råd hadde jeg ventet til det bedrer seg. Hun er bare ett så forstår ikke noe av hvem som gir hva.

Anonymous poster hash: 4ff2c...5ad

Skrevet

Om du har dårlig råd hadde jeg ventet til det bedrer seg. Hun er bare ett så forstår ikke noe av hvem som gir hva.

Nå skjønte jeg ikke helt hva du mente jeg skulle vente med? Årskort eller ettårsgaven? Vi er ikke helt fattige altså, men jeg er student og alenemor så vi lever heller ikke i overflod. Jeg har spart opp til årskort i svømmehallen allerede, dette var noe jeg hadde lyst til å kjøpe likevel, da jeg ser hvor mye hun elsker å være der. Så jeg tenkte kanskje jeg kunne spare noen kroner på å gi dette som bursdagsgave. Og mens jeg skriver, så har jeg vel egentlig bestemt meg. Plastleker og slikt får hun nok av fra de andre, dette kommer (som en over sa) til å gi henne timesvis med moro og familietid. Jeg gleder meg også! 

Takk for svar, dere! :)

Skrevet

Nå skjønte jeg ikke helt hva du mente jeg skulle vente med? Årskort eller ettårsgaven? Vi er ikke helt fattige altså, men jeg er student og alenemor så vi lever heller ikke i overflod. Jeg har spart opp til årskort i svømmehallen allerede, dette var noe jeg hadde lyst til å kjøpe likevel, da jeg ser hvor mye hun elsker å være der. Så jeg tenkte kanskje jeg kunne spare noen kroner på å gi dette som bursdagsgave. Og mens jeg skriver, så har jeg vel egentlig bestemt meg. Plastleker og slikt får hun nok av fra de andre, dette kommer (som en over sa) til å gi henne timesvis med moro og familietid. Jeg gleder meg også!

Takk for svar, dere! :)

Jeg mente at siden du har dårlig råd er det ikke nødvendig å gi noe særlig i gave i år siden hun ikke skjønner noe av det.

Skrevet

Jeg mente at siden du har dårlig råd er det ikke nødvendig å gi noe særlig i gave i år siden hun ikke skjønner noe av det.

Åjaa, takk for innspill! Jeg er egentlig helt enig, men likevel så sitter det litt langt inne å ikke gi henne noe. Fikk masse reaksjoner på at hun ikke fikk dåpsgave fra meg, enda jeg hadde kjøpt kjolen og betalt for hele festen etterpå. Så det er vel også litt for min egen del at jeg vil gi noe. Og årskort i svømmehallen kommer hun jo til å nyte godt av hun også, slik at det ikke kun er for min egen stolthet sin del  :D

Skrevet

Åjaa, takk for innspill! Jeg er egentlig helt enig, men likevel så sitter det litt langt inne å ikke gi henne noe. Fikk masse reaksjoner på at hun ikke fikk dåpsgave fra meg, enda jeg hadde kjøpt kjolen og betalt for hele festen etterpå. Så det er vel også litt for min egen del at jeg vil gi noe. Og årskort i svømmehallen kommer hun jo til å nyte godt av hun også, slik at det ikke kun er for min egen stolthet sin del :D

Herre hva folk skal bry seg med.

Siden dette er noe du har tenkt å kjøpe så gir du det. Fornuftige gaver er ikke dumt.

Vi gav heller ikke noe til dåp ig ettårsdag. Hun fikk så mange gaver at vi ikke så vitsen.

Skrevet

Årskort i svømmehallen hørtes supert ut :) Kanskje vi også skal gå for det ;)

Eldste fikk sånn gåvogn, men den bruker jo yngste allerede.

Ikke tenk på hva andre mener. Barnet er det viktigste, og hun skjønner ikke noe av det uansett. Vi hadde ikke en gang dåp/navnefest, du kan tenke deg at vi fikk noen reaksjoner på det ;)

Anonymous poster hash: 14b05...5d2

Skrevet

Innafor i forhold til hvem? Du trenger ikke ha prestasjonsangst for å gi en gave til ditt eget barn, og i hvert fall ikke til en ettåring. De blir glad for en tom pappeske 😉

Anonymous poster hash: 1d511...10d

Skrevet

Helt fantastisk fin gave. Tenk for en liten tass å få dra i svømmehallen med mamma jevnt over helt år 💛 Blir helt rørt her jeg sitter ☺️

Anonymous poster hash: cba06...82c

Skrevet

Jeg synes at det høres litt tøysete ut å gi et gavekort på svømming til en ettåring. Ikke fordi det ikke er bra nok, ikke fordi ungen ikke får glede av det, men rett og slett fordi ungen ikke kommer til å skjønne noenting av det likevel og da er jo hele vitsen med gave borte. Gaven er for at mottaker skal gledes, ikke for å glede voksne gjester / familiemedlemmer.  Jeg ville ha kjøpt årskort, men ikke gitt det som gave. Gaven ville ha blitt badedrakt og kanskje et par badeleker eller noe sånn.

Skrevet

Er det ikke veldig rart å måtte spørre på et forum om gaven sin egen datter er bra nok??

Anonymous poster hash: 5b59a...792

Skrevet

Det må jo være helt supert!Hadde jeg gjort glatt!👍tenk så mye moro barnet får utav den gaven💕

Anonymous poster hash: d2ca9...e98

Skrevet

Jeg skal kjøpe plaske basseng til min 1 åring :) han elsker å bade men finnes ikke noe basseng egnet for baby i nærheten her så da tenkte jeg at plaske basseng blir pupulært :) årskort i svømme hallen hørtes genialt ut!

Anonymous poster hash: 3706a...4ce

Skrevet

Åjaa, takk for innspill! Jeg er egentlig helt enig, men likevel så sitter det litt langt inne å ikke gi henne noe. Fikk masse reaksjoner på at hun ikke fikk dåpsgave fra meg, enda jeg hadde kjøpt kjolen og betalt for hele festen etterpå. Så det er vel også litt for min egen del at jeg vil gi noe. Og årskort i svømmehallen kommer hun jo til å nyte godt av hun også, slik at det ikke kun er for min egen stolthet sin del :D

Er det vanlig å gi dåpsgave til eget barn? Jeg har ikke gjort det...
Skrevet

Synest det hørrest ut som en fantastisk gave😃.opplevelser bærer barnet i hjertet,og ikke minst bruke tid å være sammen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...