Anonym bruker Skrevet 11. mai 2016 #1 Skrevet 11. mai 2016 Får inntrykk av at mange mener jeg er veldig rar pga to ting. Min interesse for musikk. Dvs. jeg har noen favoritt band og de hører jeg på hele tiden. Er jeg ute med hunden har jeg propper med musikk i ørene, kjører jeg bil alene har jeg musikk på, har i det hele og store musikk på øret store deler av dagen. Og kommer noen av bandene i nærheten av ser jeg bor og holder konsert så drar jeg dit. Musikk er viktig for meg. Finner også konseryer på youtube som jeg set mye på. En dag uten musikk er deprimerende for meg. Har også noen store tatoveringer som jeg elsker. Ingen typiske jentetaroveringe men mer "mørke" zombie-lignende. Jeg merker jo at andre synes jeg er rar pga dette. Skal vist ikke ha disse interessene i en alder av 42 år. Er det virkelig SÅ ille? Anonymous poster hash: 920eb...29d
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2016 #2 Skrevet 11. mai 2016 Er ikke slik som deg, men er like gammel. Syns ikke at du er rar. Hver sin interesse, og har du glede av det så nyt det og drit i hva andre syns! Anonymous poster hash: 08564...dd6
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2016 #3 Skrevet 11. mai 2016 Jeg er like gammel som deg, i tillegg til å dra på konserter kjører jeg MC. Ofte kjører jeg MC til festivaler og treff. Så jeg er enda rarere enn deg Anonymous poster hash: 4ea8a...e21
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2016 #4 Skrevet 11. mai 2016 Jeg må innrømme at jeg synes det er rart at noen vil ha store "stygge" tatoveringer (zombier, hodeskaller, blod, monstere etd), men ville vel ikke syntes at du var rar av den grunn, bare at du har en veldig annen estetisk ramme enn meg. Interesse for musikk synes jeg overhodet ikke er rart. Anonymous poster hash: bc526...435
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2016 #5 Skrevet 11. mai 2016 Det er vel slik både i Norge og store deler av verden ellers, at kjønnsrollemønsteret fortsatt står sterkt. Du ser bare forskjell på dameblader og herreblader - i Vi Menn er det, i tillegg til nakne damer, masse artikler om historie, vitenskap osv. I blader som Hjemmet, Ukeblad er det: historier fra virkeligheten, strikking, slanking, baking og andre husmorråd. Ingenting intellektuelt. Det er fortsatt mange som mener at jenter skal være søte, strikke, sminke seg og så videre, mens menn skal være tøffe. Ikke bry deg om hva andre synes. Anonymous poster hash: 47351...a96
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2016 #6 Skrevet 11. mai 2016 JEG syns du er rar! Jeg liker rare mennesker kjempegodt!! Anonymous poster hash: e68b0...1e8
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2016 #7 Skrevet 11. mai 2016 Jeg synes det er kult, jeg. Veldig forskjellig fra hvordan jeg er. Hvordan orker du musikk hele tiden? Trenger du ikke stillhet med deg selv? Bare nysgjerrig, altså. 😉 Anonymous poster hash: 0a399...4e6
Pobie Skrevet 11. mai 2016 #8 Skrevet 11. mai 2016 Jeg vil ikke si du er rar, men at det er uvanlig oppførsel. Men hva så? Kjedelig verden om alle skal være like. Jeg ble også sett på som "rar" da jeg var yngre, og jeg prøvde å fremstå som "normal" gjennom hele oppveksten og begynnelsen av 20-årene. Så fant jeg ut at jeg mye heller vil være meg selv, og de som ikke liker det kan ta seg en bolle.
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2016 #9 Skrevet 11. mai 2016 Hei igjen Musikk har alltid vært en viktig del av livet mitt. Jeg lan høre en sang mange ganger og plutselig oppdage nye elementer i den som gjør sangen "ny" og spennende igjen. Det er heller ikke sånn at jeg prakker musikken eller tatoveringene mine på andre. Endten musikk eller totalt stillhet. Ser at jeg er anderledes enn de jeg ser på som veninner. De går mer ut på byn en meg og drikker mer alkohol, dater menn, shopper klær og sko i haugevis. Jeg for min del er fornøyd med to par jeans, 4-5 sorte t-skjorter, 4-5 gensere (også mørke i farven). De sorte skechersene mine er mine "beste venner". Dette er meg. Føles som jeg i alle år har prøvd å være en person andre har villet ha meg til å være. Var en lang periode, over flere år, hvor jeg nesten ikke hørte på musikk fordi mannen min ikke hører på det samme som meg. Det funket ikke for meg. Musikk er superviktig for meg. Hadde jeg vært 20 år nå så hadde jeg nok hatt flere tatoveringer og sikkert også piercinger. Anonymous poster hash: 920eb...29d
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2016 #10 Skrevet 11. mai 2016 Får inntrykk av at mange mener jeg er veldig rar pga to ting. Min interesse for musikk. Dvs. jeg har noen favoritt band og de hører jeg på hele tiden. Er jeg ute med hunden har jeg propper med musikk i ørene, kjører jeg bil alene har jeg musikk på, har i det hele og store musikk på øret store deler av dagen. Og kommer noen av bandene i nærheten av ser jeg bor og holder konsert så drar jeg dit. Musikk er viktig for meg. Finner også konseryer på youtube som jeg set mye på. En dag uten musikk er deprimerende for meg. Har også noen store tatoveringer som jeg elsker. Ingen typiske jentetaroveringe men mer "mørke" zombie-lignende. Jeg merker jo at andre synes jeg er rar pga dette. Skal vist ikke ha disse interessene i en alder av 42 år. Er det virkelig SÅ ille? Anonymous poster hash: 920eb...29d Er som deg bortsett frå tatoveringene;) drit i de som sier noe om at du er rar!! Anonymous poster hash: d6e6e...a33
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2016 #11 Skrevet 11. mai 2016 Hei igjen Musikk har alltid vært en viktig del av livet mitt. Jeg lan høre en sang mange ganger og plutselig oppdage nye elementer i den som gjør sangen "ny" og spennende igjen. Det er heller ikke sånn at jeg prakker musikken eller tatoveringene mine på andre. Endten musikk eller totalt stillhet. Ser at jeg er anderledes enn de jeg ser på som veninner. De går mer ut på byn en meg og drikker mer alkohol, dater menn, shopper klær og sko i haugevis. Jeg for min del er fornøyd med to par jeans, 4-5 sorte t-skjorter, 4-5 gensere (også mørke i farven). De sorte skechersene mine er mine "beste venner". Dette er meg. Føles som jeg i alle år har prøvd å være en person andre har villet ha meg til å være. Var en lang periode, over flere år, hvor jeg nesten ikke hørte på musikk fordi mannen min ikke hører på det samme som meg. Det funket ikke for meg. Musikk er superviktig for meg. Hadde jeg vært 20 år nå så hadde jeg nok hatt flere tatoveringer og sikkert også piercinger. Anonymous poster hash: 920eb...29d Jeg også finner nye elementer i sangene. Og det er de jeg finner nytt i mange ganger som er skikkelig god musikk jeg kan høre om igjen hundre ganger og blir aldri lei! Andre kan jeg like, men etter hvert blir de liksom "tomme", eller oppbrukt.. Har ALDRI møtt noen med samme greie som meg! Dette var gøy Hva er favorittbandene dine? Trenger ikke si det hvis du er redd for å bli avslørt her inne. Tror jeg hadde blitt det om jeg sa alle mine Anonymous poster hash: d6e6e...a33
Contura Skrevet 11. mai 2016 #12 Skrevet 11. mai 2016 Om du er rar, så er det rareste med deg at du i en verden av "grå-masse-mennesker" er deg selv
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2016 #13 Skrevet 11. mai 2016 Jeg også finner nye elementer i sangene. Og det er de jeg finner nytt i mange ganger som er skikkelig god musikk jeg kan høre om igjen hundre ganger og blir aldri lei! Andre kan jeg like, men etter hvert blir de liksom "tomme", eller oppbrukt.. Har ALDRI møtt noen med samme greie som meg! Dette var gøy Hva er favorittbandene dine? Trenger ikke si det hvis du er redd for å bli avslørt her inne. Tror jeg hadde blitt det om jeg sa alle mine Anonymous poster hash: d6e6e...a33 Har heller aldri møtt noen som hører på sanger på samme måte som meg Meget mulig jeg blir gjenkjent nå, men tror ikke det da ingen av mine venner er her og de har voksne barn. Favorittbandet mitt er Imagine Dragons. Elsker også Macklemore. Hører også mye på Sunset Sons. Vokalisten har en særegen stemme. Aja Wolkman har også noe bra, men hun "forsvinner" litt i mengden. Imagine Dragons og Sunset Sons er MYE bedre live enn på plate. Hører på mye annet også men det er sånn som fenger kum en kort stund og så er det over. Disse artistene/bandene jeg har nevnt over kommer jeg alltid tilbake til. Anonymous poster hash: 920eb...29d
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2016 #14 Skrevet 11. mai 2016 Får inntrykk av at mange mener jeg er veldig rar pga to ting. Min interesse for musikk. Dvs. jeg har noen favoritt band og de hører jeg på hele tiden. Er jeg ute med hunden har jeg propper med musikk i ørene, kjører jeg bil alene har jeg musikk på, har i det hele og store musikk på øret store deler av dagen. Og kommer noen av bandene i nærheten av ser jeg bor og holder konsert så drar jeg dit. Musikk er viktig for meg. Finner også konseryer på youtube som jeg set mye på. En dag uten musikk er deprimerende for meg. Har også noen store tatoveringer som jeg elsker. Ingen typiske jentetaroveringe men mer "mørke" zombie-lignende. Jeg merker jo at andre synes jeg er rar pga dette. Skal vist ikke ha disse interessene i en alder av 42 år. Er det virkelig SÅ ille? Anonymous poster hash: 920eb...29d Ja Anonymous poster hash: 2281b...274
Leeloo76 Skrevet 11. mai 2016 #15 Skrevet 11. mai 2016 Jeg er en god blanding; har tatoveringer (ikke så mørke, men relativt store), musikk på øret stort sett alltid når jeg er på vei et sted (hører gjerne på samme bandet i lange perioder, mye rock), går på en del konserter, elsker i tillegg bøker. Liker også klær, interiør og å være sosial med venner, gjerne videre på byen etterpå (ikke så ofte det blir tid dessverre). Er straks 40. Regnes som særingen blant vennene mine, det lever jeg godt med 😄
Mandala Skrevet 11. mai 2016 #16 Skrevet 11. mai 2016 Da må jeg også være rar, for jeg forstår virkelig ikke hva som er rart hva med det du skriver.
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2016 #17 Skrevet 11. mai 2016 Godt det er flere av oss 😂 Jeg blir også beskrevet som rar og sær av mine venner, og også som en einstøing. Men de er vennene mine da, så de må vel sånn sett like meg som jeg er. Har alltid vært meg selv da, har vel vært noen snodige innfall i form av stil og sånn (har ikke vært metall eller goth eller noe), men bare ikke gått kledd som alle andre alltid... Anonymous poster hash: d49ef...229
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2016 #18 Skrevet 11. mai 2016 Så lenge du liker deg som du er, så ser jeg ikke problemet. Jeg har og har hatt hobbier i alle mulige retninger fra ekstremsport til klassisk musikk. Så lenge det ikke går utover noen, så gjør du som du vil! Anonymous poster hash: 55cee...63b
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2016 #19 Skrevet 11. mai 2016 Har heller aldri møtt noen som hører på sanger på samme måte som meg Meget mulig jeg blir gjenkjent nå, men tror ikke det da ingen av mine venner er her og de har voksne barn. Favorittbandet mitt er Imagine Dragons. Elsker også Macklemore. Hører også mye på Sunset Sons. Vokalisten har en særegen stemme. Aja Wolkman har også noe bra, men hun "forsvinner" litt i mengden. Imagine Dragons og Sunset Sons er MYE bedre live enn på plate. Hører på mye annet også men det er sånn som fenger kum en kort stund og så er det over. Disse artistene/bandene jeg har nevnt over kommer jeg alltid tilbake til. Anonymous poster hash: 920eb...29d Noen av de har jeg ikke hørt om. Skal høre på de i morgen. Elsker å oppdage ny musikk:) Det er sånn at jeg kan våkne en morgen og glede meg skikkelig til å sette på en jeg nettopp har oppdaget! Finner jeg et band jeg aldri har hørt om før og liker finner jeg ut alt om bandet mens jeg hører på musikken. Har musikk på ørene så ofte jeg kan.. Har sikkert mer musikk på enn av. Når jeg er med ungene er det musikk på i bakgrunnen ofte, men de er like musikkfrelst som meg, så ofte strømmer det musikk fra fire forskjellige høyttalere i huset Anonymous poster hash: d6e6e...a33
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå